Neus staat scheef

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 31 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Afgelopen woensdagavond ging ik tegen mijn man aanliggen maar kwam ik iets te hard met mijn neus tegen zijn arm of op zijn borst. Het deed gelijk iets pijn maar goed gewoon gaan slapen want had geen bloedneus maar alleen een naar gevoel. Dat nare gevoel is gebleven en ik heb het idee dat ik door één neusgat niet goed adem haal.
    Ging ik vanavond even goed in de spiegel kijken want het voelt alsof er een zwelling is maar er is niks te zien, wel heb ik als ik buk meer last van mijn neus, toen ik iets mijn hoofd omhoog deed zag ik dat mijn tussenschot scheef staat.
    Kan dit tot maandag wachten naar het inloopspreekuur of is het beter om naar de HAP te bellen voor een afspraak dat het recht gezet wordt?

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.576
    113
    Dit klinkt niet echt als een gebroken neus. Dat doet echt veel meer pijn.
    Misschien stond het tussenschot al een beetje scheef.

Vindt het niet iets voor de hap.

3. Chocolat

Het tussenschot stond altijd recht, ik heb een bril en op het plekje waar de bril op mijn neus zit loopt het nu scheef.
    Het liefst wacht ik op maandag maar het gaat mij erom of dat goed is om te wachten of beter is om wel te gaan.

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik persoonlijk zou hiermee tot maandag wachten. Als je je zorgen maakt zou je eventueel voor advies kunnen bellen? Vroeg me wel even af hoe gespierd je man wel niet is als je neus er scheef van gaat staan:p

5. Chocolat

Ik heb even gebeld voor advies.
    Maandag ga ik naar de huisarts en zo nodig moet ik naar de KNO-arts om het recht te laten zetten. En als de klachten toe nemen moet ik contact opnemen.

6. Chocolat

Dat gespierd valt wel mee haha. Maar wat een naar gevoel zeg die neus zo een jeuk brr ik hoop dat de huisarts het goed kan zetten.

7. Chocolat

Vanmiddag naar de KNO-arts geweest. Ik moet geopereerd worden het is gewoon om te gieren van de lach!! 2 kleine kinderen en tig keer een lichaamsdeel hard tegen mijn neus gehad en niks gebroken, en nu iets te hard de schouder van mijn man geraakt en het staat scheef.

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Apart joh, hoe krijg je het voor elkaar:p

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Heh wat vervelend zeg!
    Hopelijk word je snel geopereerd. Beterschap

10. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.037
    2.902
    113
    't Gezellige Brabant
    Oei, ik heb die operatie gehad en kan zeggen dat ik liever een bevalling doe als dat. Ik hoop voor je dat het meevalt.

11. Chocolat

Pff ik zie er al tegen op, vorig jaar ook een operatie gehad en ik ben erna altijd goed beroerd. De wachttijd is ongeveer 10 weken.
    Ik hoop dat ik eerder geholpen wordt wij gaan half juli op vakantie.

Deel Deze Pagina