Hoi Meiden, Ben vandaag jarig en het is Valentijn en precies vandaag (na 4 dagen overtijd te zijn geweest) zijn de gekomen, alsof ze het erom doen Ik baal er goed van! Maar ja, vol goede moed beginnen we aan een nieuwe ronde (de 9e inmiddels...) Gr. Jorietje
balen! balen! Volgende keer beter! (makkelijker gezegd dan gedaan) Maar GEFELICITEERD! En drink vanavond maar een extra wijntje er op. Liefs Swiggy
hoi meid gefeliciteerd met je verjaardag wel balen zeg dat je juist nu de duivels moet krijgen ik hoop dat het de volgende ronde wel raak is voor jullie ik wens je alsnog een fijne dag
Balen meid, hopelijk kun je vandaag nog wel genieten van de taart en de cadeautjes ! Fijne verjaardag gewenst, Bibu !
He bah das niet leuk... Succes verder... Maar wel gefeliciteert met je verjaardag... Maak er een leuk feest van...
Heb lekkere biefstuk gekocht en gaan het vanavond maar gezellig maken saampies Zaterdag komt de familie...
Balen Jorietje... hopelijk is de verjaardag verder wel leuk, een positieve test was natuurlijk een geweldig cadeautje geweest.... hopelijk is ronde 9 raak! liefs rensie ps misschien je tekst onder foto aanpassen, je loopt er 2 achter..
Dat is zeker balen, meis! Maar toch van harte gefeliciteerd! En geniet toch nog een beetje van je verjaardag!
Jorieke, ik heb precies het zelfde! na 4 dagen overtijd .... vandaag helaas ! Ronde 6 gaan we dus met frisse moed weer in!