BMI invloed ivf?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pimpelmeesje, 20 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Hoi allemaal,

Ik heb laatst gelezen hier op t forum dat iemand zei dat voor ivf je het best een BMI kan hebben tussen 21 en ?. Mijn BMI is 18,6 en ik wil best wat aankomen, maar vind dit heel lastig.
    Op zich heb ik geen zwaar ondergewicht, zou het dan veel invloed hebben? We zijn nog niet zo ver dat we het ivf traject in gaan, maar we gaan langzaam die kant op.. Ik twijfel nu of we dat dan gaan doen of dat ik eerst wil aankomen.

2. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik denk dat je bmi prima is voor ivf hoor. Sommige zieke huizen hebben een maximale bmi voor ivf. Niet te druk maken :)

3. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Bedankt voor je reactie :) zal het ook nog met de gyn bespreken, maar probeer ook wel nog aan te komen..

4. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Overleg inderdaad met het ziekenhuis, zij kunnen hier het best in adviseren. Bij mij is ondanks te hoog BMI eerst advies gegeven om af te vallen. Na een periode zeer stabiel gewicht zijn we toch gestart. (nog steeds te hoog (lees andere ziekenhuizen zouden nee hebben gezegd). Van de eerste ICSI zwanger geworden en dochterlief is nu 3 maanden oud....

5. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Aah wat fijn :) gefeliciteerd!
    Ik denk niet dat ze me zouden zeggen dat ze het niet willen, want ik heb helemaal geen extreem ondergewicht, volgens sommige normen zelf voldoende. Maar als het de kans op succes erg beïnvloed, dan zou ik zelf mss toch liever even wachten tot het lukt om aan te komen.

6. Tutter

Tutter Lid

6 apr 2016
    8
    0
    1
    Vrouw
    Gelderland
    Weet iemand wat de bmi grenzen zijn, bijvoorbeeld in het Radboud Nijmegen?

Deel Deze Pagina