Iemand ervaring met de clearblue ovu testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Iljo, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iljo

Iljo Lid

10 jan 2014
    18
    0
    0
    Hallo,
    Was benieuwd of iemand ervaring heeft met de Clearblue ovulatie testen.
    Vind namelijk de gewone ovulatie testen van de Kruidvat eigen merk een beetje dubieus. Wel of geen streepje?!
    En de ClearBlue lijkt mij duidelijker maar ja voordat ik ze aanschaf, zijn namelijk wel een stuk duurder was ik benieuwd of iemand deze prettig vind/vond.

Groetjes Iljo

2. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi,

Ik test zelf met de dipsticks van zwanger en kids en op het moment dat die positiever worden test ik met de digitale van clearblue. Meestal heb ik er dan maar 2 nodig, heel soms 3 ;) Dus dan doe je met 1 doosje wel 3 maanden!

Ik vind ze heel fijn, want de clearblue geeft bij mij echt maar 1 dag positief aan. En daardoor zijn ze toch betrouwbaarder dan alle streepjes varianten.

Succes!

3. stess82

stess82 Actief lid

9 jun 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier hele goeie ervaring met de clearblue digitale testen (behave die advanced) Ik test ook met sensitest en die streepjes lopen op dus dan weet ik een beetje meer vantevoren, maar de clearblue geeft toch extra zekerheid.

4. Iljo

Iljo Lid

10 jan 2014
    18
    0
    0
    Dank dames!
    Ik zal ze van de week gaan halen en hopelijk heb ik ze maar 1 maand nodig ;)

5. stess82

stess82 Actief lid

9 jun 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je kunt het beste online kopen via bijv. drogistplein, zijn ze een stuk goedkoper dan in de winkel.

Deel Deze Pagina