Ik moet over ongeveer 5 dagen ongesteld worden maar word gek van de zeurende buikpijn sinds gister. Heb ik nooit... Ik ben zo benieuwd of het raak is deze maand, dat ik zooo graag wil testen. Natuurlijk wel erg vroeg maar is het mogelijk nu al licht positief te testen?
Er is vanalles mogelijk, dat je negatief test en dat je pas op NOD positief test. Dat je positief test en dat het dan als nog mis gaat. Ik zou even een paar dagen wachten nog, niets is onmogelijk, maar om teleurstelling te voorkomen zou ik even wachten.
Heel herkenbaar, moeilijk he dat wachten. Ik heb ook echt moeite moeten doen om te moeten wachten tot morgen. Nu is het alweer bijna zover en nu durf ik niet meer hahaha. Technisch gezien is het mogelijk om positief te testen. Dus het is maar net of je er zelf goed tegen kan om eventueel een negatieve test te kunnen verwerken. Als je twijfelt en je kan echt niet meer wachten kan je testen. Zou wel die van kruitvat 2 voor 5 euro gebruiken. DAn kan je over 5 dagen nog een keer testen. Succes!!
Hey dames hier hetzelfde... normaal is vrijdag mijn NOD maar sinds gisteren zo een duidelijk "zwanger" gevoel... maar zou liefst van al zelf nog wachten tot ik overtijd ben.... hmmmm wat gaat de tijd toch traag! groetjes
Ik denk dat het bij mij echt negatief is, anders had ik waarschijnlijk wel positief getest... Ik wacht af tot woensdag, of ik ongesteld word.
je kunt al testen, maar ik zou wachten. als je positief test is de kans dat het misgaat nog meer dan 30%.