Nou kom maar op..... Ik heb zelf gekozen voor matcare; lekker goedkoop maar goede kwaliteit! Tevens ben ik ook tevreden over: DA en apothekerstesten.
Met de DA test, testte ik positief een dag nadat ik eigenlijk ongesteld moest worden. Binnen no time een duidelijke stip zichtbaar! (en nu nog steeds).
Ik vind die van mijn apotheek ook wel goed.(eigen merk apotheek) Al heb ik tot nu toe nog geen positieve test gehad vanwege ontpillen. :-s Maar hopelijk komt daar snel verandering in Ook ben ik tevreden over de kruidvat test hahaha ja ik heb veel testen achter de rug Degene die ik hierboven heb gezet zijn makkelijk in gebruik en erg duidelijk. Ook zijn ze erg betaalbaar. Alleen hier zijn ze goedkoper zag ik maar zijn die ook goed? Zo ja welke dan?
CB-digitaal vind ik het fijnst. Geen misverstanden over wel of geen streepie, gewoon letterlijk "zwanger" of "niet zwanger".
Heb 3 verschillende testen gebruikt en bij alle 3 geen twijfel mogelijk.. dus wat mij betreft is kruidvat, CB plus en CB digi allemaal goed.....
Tja als je positief test en zwanger bent, zijn ze allemaal de beste. Haha.... Groetjes en suc6! Marjo
Ik heb helaas deze keus niet:ligt er maar net aan welke de "pharmacie" in huis heeft. En eigen merk ho maar....Denk wel dat dat nog komt, ze zijn al met de medicijnen bezig....
dan bestel je ze via deze site? die van matcare zijn fijn en reageren al vroeg , die CD digitaal vond ik ook fijn , geen gedoe met streepje gewoon zwanger of niet zwanger (voor de onzekere geest haha)
Bij mn eerste kindje, had ik er 1 van eigen merk apotheek, en bij mn tweede kindje was een clearblue test, normale, ik heb er meerdere gebruikt, zelfs die van de HEMA, maar dat zijn rottesten, erg ondduidelijk.
Hoi ik ga voor de clearbleu met de streepjes maar ook die van deze site erg duidelijk te noemen. jennie72
ik ga voor de testen van de site mat care en eigen merk test (supermarkt) is zelfde als apotheek geloof ik. groetjes
Die van de etos, maar ik geloof dat het dezelfden zijn als van het kruitvat. Maar ik ben ontevreden over elke test die ik de afgelopen heb gebruikt, ze geven me allemaal maar 1 streepje....
ik vind de test van de apotheek fijn(bipharma) deze is erg gevoelig want toen predictor nog geen resultaat gaf kwam bij deze test al een roze streepje, 2 dagen later was de streep bijna net zo paars als de controle lijn