Hallo dames ik weet niet of ik het onderwerp dat ik plaats hier juist is maar anders wordt t wel verplaatst denk ik ... Vraagje wie heeft voetreflex therapie gedaan en is daarna succesvol zwanger geworden en gebleven Ik ben heel benieuwd naar de reacties.. Zelf ga ik donderdag 21 jan 2016 voor het eerst naar voetreflex therapeut Ik hoor lees het wel Alvast bedankt voor het antwoorden
Ik heb een keer zo'n voetreflex-therapie gehad gedurende mijn cyclus. Afhankelijk van waar ik zat, werden andere punten behandeld. Ik ben er niet zwanger van geraakt. Maar lekker was het wel.
Ben benieuwd.. Lees graag mee.. Kan het zorgen voor blokkades opheffen die misschien iets verstoren in het zwanger worden?
Als ik mijn therapeute mag geloven kan het inderdaad een hoop oplossen, mits je het goed uitvoert en regelmatig doet. Wij hadden een aantal oefeningen meegekregen die vriendlief toen braaf elke avond op mij heeft uitgevoerd. Uiteindelijk is daar weer een beetje de klad in gekomen, dus of het geholpen heeft weet ik niet, maar lekker was zo'n voetmassage wel, haha.