Sinds een paar maanden gebruiken mijn man en ik geen anticonceptie meer. We zijn niet heeeeeel druk bezig met zwanger raken, maar doen ook niks om het tegen te houden (uiteraard slik ik wel vitamines enzo!) Nu heb ik voor het eerst in die maanden het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn en wauw wat ben ik zenuwachtig!! Vrijdag of zaterdag zou ik ongesteld moeten worden.... Bij onze dochter testte ik een dag of 3/4 voor nod positief.... Spannend!!!! In onze omgeving zijn de laatste tijd wat nare dingen gebeurd met zwangerschappen/baby's, dus dat maakt het misschien wel extra spannend....
spannend hoor waaraan merk je of denk je dat je zwanger bent? je zou mischien eens een zw testje kunnen proberen? ben benieuwd
Eigenlijk nergens aan, maar dat had ik bij onze dochter ook niet. Gewoon een soort onbestemd gevoel en de wetenschap dat het gezellig was vlak voor de theoretische eisprong...
misschien wordr het ook wel vrijdag.... Ik vind het dit keer echt vreselijk spannend, gezien alle narigheid in onze omgeving... Zo bang dat het raak zou zijn en dat het dan niet goed zou gaan.... Heb zelf ook een erg slechte bevalling gehad en bijna een jaar van moeten herstellen... Helpt ook niet echt!
Hier precies hetzelfde. Dochter uit 2015... Bevalling was een ramp! Ik heb helaas dit jaar al wel een ma en mk gehad. Dit is de 2e ronde na de mk... Hoop dat het snel lukt en een plakkertje is!