Zou ik alsnog zwanger het jaar ingaan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yvet, 13 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn in augustus gestopt met de pil. Afgelopen maand had ik een vreemde menstruatie waarop ik toch heb besloten om deze maand ovulatietesten te gaan gebruiken. Ik ben deze maand vroeg begonnen met testen, dag 10. Paar dagen later de tweede test en gisteren op dag 16 had ik een vrij duidelijke test. Nog niet even duidelijk als de controle streep maar toch. Dat betekent dat ik de maanden daarvoor m'n eisprong net iets verkeerd heb ik geschat. Deze maand zullen we qua timing veel beter zitten ;).
    Mijn nod is op 30 dec en als ik uitga van de langste cyclus dan is dat uiterlijk 1 januari. Zou toch leuk zijn als ik zwanger het jaar in ga :D.
    Ik wilde min of meer even mijn vreugde van het vinden van mijn eisprong met jullie delen hihi..

2. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    hartstikke fijn !! En zou inderdaad leuk zijn als je 2015 leuk kan verwelkomen haha 😉veel klusplezier deze maand !!
    X x

3. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    Fijn dat je in ieder geval nu je eisprong hebt gevonden!

4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Fijn dat je je ei hebt gevonden! Das best wel essentieel ;)

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb altijd begrepen dat als de teststreep nog niet donkerder is dan de controle, dan je dan nog niet de piek te pakken hebt...

6. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je helemaal gelijk in, maar nu weet ik zeker dat ik mijn eisprong in de derde week van mijn cyclus heb en niet de tweede week. Daar ging ik de vorige maanden wel van uit. Ik zit vandaag op dag 17 en sinds gisteren buikpijn en sinds vandaag beginnende pijnlijke borsten. We zijn de vorige maanden te snel 'gestopt' met om de dag klussen. Vandaar dat ik nu blij ben met deze duidelijkheid dat we vanaf nu gerichter klussen.

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik duim weer yvet!

8. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Spannend! Ik duim met je mee..

Ik heb 22 dec mijn NOG
    Afgelopen zondag dikke streep en maandag mijn ei gevoeld
    Gisteren halve dag roze afscheiding gehad.. gisteravond even niks en nu heeeeel erg licht bruin...

Zou toch een mooi begin van het nieuwe jaar zijn :D

9. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Spannend he meiden... het voelt elke maand toch weer als de staatsloterij maar dan maal 1000 ;) Mijn nod is 25 december... zou echt geweldig zijn... ik duim voor jullie!

10. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ha heel spannend! Ik hoop op een roze kerst kado. :)
    Ik weet alleen nog niet hoe ik sneaky de drank moet afslaan van mijn schoonpa. Die zal dat wel heel snel door hebben.

11. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Je zit toch aan de antibiotica ;)

12. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Hoef hier mijn best niet te doen om te verbergen aan mijn moeder...
    Als mijn test positief is moet ik direct weer naar het ziekenhuis ivm bbz afgelopen april..
    Moet dan toch oppas hebben voor mijn zoon..

Wanneer gaan jullie testen? Ik ga er vrijdag al 1 tegenaan gooien

13. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb sinds het stoppen met de pil besloten om niet meer te drinken, om alvast te wennen hihi. Ik had afgelopen zaterdag een feestje en m'n schoonzusje keek al vreemd op dat ik geen wijntje nam. Met kerst gaan we ook met allen uiteten dus hopen dat er geen vragen komen ;)

14. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit vandaag pas op dag 19 en op 30 dec is mijn NOD dus ik denk 31 dec of 1 jan te testen ivm mijn vorige cyclussen. Op 30 dec zit ik op dag 34, dus wil m'n langste cyclus aanhouden. Ik heb overigens een deze dagen m'n eisprong pas, spannend :D!!

15. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Mijn ei is pas gisteren gesprongen (vrijdag positieve ovu) dus ik wacht nog tot volgende week dinsdag :)

Deel Deze Pagina