hoi

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door laney12445, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laney12445

31 mrt 2008
    89
    0
    0
    ik ben al 3 weken overtijd maar heb in de 1e week 2x negatief getest.
    Nu had ik het erover met iemand die ik ken.
    Dit omdat ik afgelopen week af en toe ongi krampjes heb. Niet echt harde krampen zoals echte ongesteldheid, maar maar dan lichter.
    Nu zei zij dat ik misschien toch zwanger ben en dat dat bandenpijn ofzoiets was.Dat de baarmoeder aan het groeien is.

Nu mijn vraag: Vanaf hoeveel weken voel je die bandenpijn eigenlijk?

2. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Vraagje: ben je net gestopt met de pil? Het kan nl zijn dat die nog moet uitwerken en dat je daarom nog niet ongi bent geworden

3. laney12445

31 mrt 2008
    89
    0
    0
    hoi, ja ik ben al 3 maanden gestopt met de pil.
    Daarom vond ik het ook niet echt raar dat het zo lang duurt tot mijn ongi.
    Maar toen ik over die krampjes zei tegen iemand anders zei zij dat ik misschien toch zwanger ben en dat dat bandenpijn ofzo misschien was..

Maar vanaf hoeveel weken heb je die bandenpijn? daar ben ik echt nieuwsgierig naar.

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik weet het niet van die bandenpijn, maar ik zou daar ook niet van uit gaan als ik jou was. Toen ik net gestopt was met de pil, voelde ik ook veel krampen in mn baarmoeder. Ik denk toch dat je aan het ontpillen bent, maar ik zal wel voor je duimen dat een wondertje je baarmoeder aan het oprekken is.

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik weet wel dat ik toen ik net zwanger in de 6de en 7de week heel erg veel last had van krampjes en een soort ongi gevoel in mijn onderbuik, mij werd toen verteld dat dit kon zijn dat je baarmoeder aan het oprekken was.

Dit klinkt hetzelfde als wat jij nu omschrijft, ik zou als ik jou was toch nog een keer een test doen, wie weet ben ej toch wel zwanger!

Succes, en je laat het weten he, als je getest heb?

6. laney12445

31 mrt 2008
    89
    0
    0
    Ja, ik had eigenlijk het idee van.. misschien is het toch ontpillen. Dan w8 ik gewoon nog een week of 2 en als ik dan nog steeds niet ongi ben geworden nog een testje er tegenaan. Want dan ben ik al zo'n 5 weken overtijd.
    Heb ook niet echt het idee dat mijn ongesteldheid er aan zit te komen. Normaal krijg ik dan een week van tevoren heel erg buikpijn ( beetje net zoals buikgriep ) maar dat heb ik ook nog niet gehad.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst

8. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik had met 5 weken ook krampen

9. mona23

mona23 Niet meer actief

laney, ik zie dat je overal schrijft, ik denk dat het gewoon ontpillen.
    Misschien eens een ideetje om naar de huisarts te gaan als je niet ongesteld wordt.

10. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Doe een test of ga na de huisarts, bandenpijn heb je neit gelijk i het begin van de zwangerschap, maar pas naar een paar weken.

Deel Deze Pagina