In de war...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eliza23, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliza23

Eliza23 Lid

28 okt 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen november heb ik een miskraam gehad. (opgewekt met pillen). Na controle bleek alles schoon op wat weefsel na.

Nu na 6 maanden ben ik nog niet zwanger en ben ik om die reden afgelopen week naar de gynaecoloog geweest. Uiteraard ben je te ongeduldig MAAR ze ging nog even een echo maken. Bij de echo bleek daar een wel degelijk wat te zien zijn. Zij vertelde mij dat het wel eens een prille zwangerschap zou kunnen zijn. 23 juni ben ik gewoon ongesteld geworden dus dat zou wel vreemd zijn.

Maar zij vertelde mij dat het wel eens voorkwam. Na de urinetest moest zij mij toch teleurstellen. Na mijn volgende menstruatie moet ik weer terugkomen. ALS ik mijn menstruatie krijg. Volgens de gyn kon het geen oud weefsel zijn.

Zijn er dames waarbij dit ook voorgekomen is?

Ik ga er vanuit dat het een VMK is die weer niet loslaat maar het schijnt ook te kunnen dat je HCG pas laat op gang komt en daarom toch eerst je menstruatie op gang komt. Meestal zie je dit ook uitlopen op een miskraam.

Onverwachts resultaat maar nu helemaal in de war…is het nou wel of niets…

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Kan je niet verder helpen. Ik hoop dat je snel uit deze onzekerheid bent en dat het inderdaad om een vroege zwangerschap gaat!

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik vind nog steeds dat ze een bloedtest moeten doen hoor!

4. Eliza23

Eliza23 Lid

28 okt 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt gelijk. Maar wat zou daaruit moeten komen??? het stomme is, zit in mijn vruchtbare dagen, heb het goede slijm enzo..ik weet het allemaal niet.

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dan kun je iig een inschatting maken van wat er nu aan de hand is, met dat weefsel. Temperatuur je wel?

6. Eliza23

Eliza23 Lid

28 okt 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat is juist het gekke (of fijne), mijn temperatuur is 19 a 20 dagen laag, dan stijgt die. Ovulatietesten positief, goede slijm. Temperatuur blijft hoog tot menstruatie. En dan zo al 6 maanden. Als je de schema's ziet over de afgelopen maanden dan zie je dat ik rond dag 20 a 21 een eisprong zou moeten hebben.

Deel Deze Pagina