Ik heb vandaag al de hele dag, ongelooflijke steken en krampen. Het is pijnlijk maar niet ondraaglijk. Ik weet helemaal niet wat ik moet verwachten, maar dit voelt echt aan als iets dat ik nog niet eerder ervaren heb. De kleine is ook erg beweeglijk vandaag, ik weet niet of dat erbij hoort. We zien wel, misschien is het vals alarm. Het zou wel toevallig zijn dat het net op deze dag zou beginnen. Misschien wil ik het wel te graag laten beginnen. Ik weet het allemaal niet meer.
nou meid het kan idd zijn dat je begonnen bent. Wat je kunt doen is even onder een warme douche gaan staan en kijken of de pijn erger wordt of juist afzakt. Als het weeen zijn wordt het vaak erger als je een warme douche neemt
Ik heb alle weeen als heel dragelijk ervaren. Pas toen ik persweeen kreeg dacht ik: Nou is het menens! Dus wie weet geldt dat ook voor jou! Heel veel succes: zet hem op!
Oeh, wat spannend! Ik hoop voor je dat het inderdad zo ver is. En ALS dat het geval is, wil ik je natuurlijk ontzettend veel succes wensen! By the way, je schrijft dat het wel erg toevallig is als het net op deze dag zover zou zijn. Mag ik vragen waarom? (ben erg nieuwsgierig)
Succes joep, wie weet heb je straks je kleintje in je armen Ben zelf vannacht begonnen met veel krampen, maar ook geen ondraaglijke. Ze zijn nu al een beetje afgezakt, dus bij mij was het loos alarm Groetjes van Patricia
Ooooh wat spannend allemaal!! Hopelijk hebben jullie allen strax een lieve kleine beeb in jullie armen MOcht het zover zijn: Succes dames!!
Ooohhh spannend dames!!!! Ik hoop dat jullie snel jullie kleintje in de armen mogen sluiten. Succes!!!! Liefs Angela.
heej ik hoop het voor je Joep!! Heel veel sterkte in ieder geval! Ook jij saraah en nu is het lekker afgekoeld he Groetjes mama van Janelle & Juliën