Misschien zwanger? Need advice!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bo20, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi dames!

Ik heb nu al bijna 1,5 week last van hele pijnlijke borsten (voornamelijk tepels) en ze zijn veel zachter en enigszins wat gegroeid (zelfs mijn vriend merkte dit op!). Ik heb dit nog nooit gehad overigens, want je hoort wel eens meiden die dit maandelijks hebben ofzo.. Ook ben ik bij vlagen echt super misselijk en heb ik al 1,5 week last van het gevoel (in mijn buik) alsof ik ongesteld moet worden, terwijl dit niet kan want ik slik de pil.. Nu is het zo dat ik na mijn laatste ongesteldheid, nu 4 weken geleden, 2 weken de pil niet heb geslikt. Zou het zo kunnen zijn dat mijn natuurlijk eisprong op gang is gekomen en ik toch zwanger zou kunnen zijn..?

Ik heb vorige week maandag urine langs de huisarts gebracht, omdat ik dacht dat ik wellicht blaasontsteking zou kunnen hebben (zelfde soort klachten). Dit is dus niet het geval. Daarom heb ik afgelopen donderdag een zwangerschapstest gedaan, maar ook hier kwam negatief uit. Zou dit te vroeg kunnen zijn getest? Want ik voel me echt heel raar.. Ik wil eigenlijk aan het eind van deze week nog een test doen, maar ben bang dat dit weer negatief is terwijl ik toch echt vage klachten heb! Kan het ook zo zijn dat wanneer de huisarts een bloedtest afneemt deze wèl positief kan uitpakken?

Kan iemand me alsjeblieft aan een antwoord op mijn vragen helpen?

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hoi Bo20,

Als ik het goed begrijp heb je deze 4 weken dus maar 2 weken de pil geslikt? Ben je m vergeten, of was je ziek? Wanneer zou je ongesteld moeten zijn/worden? De kans op zwangerschap is zeker aanwezig, je eitje kan zijn gaan rijpen en als jij rond je eisprong onveilige sex hebt gehad?! Ik zou in iedergeval, als je de komende dagen niet ongesteld wordt even gaan testen. Mocht daar weer niks uit komen zou ik naar de huisarts gaan voor een bloedtest.
    Hopelijk ben je nu iets wijzer!

Liefs,
    Duveldraakje

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Als je nu twee weken na je ongesteldheid zit, zou je nu je eisprong hebben, als je de pil niet slikt. Je kunt dus nog geen zwangerschapsklachten hebben. Deze klachten zijn naar mijn mening eerder van je eisprong of van het feit dat je lichaam aan het ontpillen is.

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik zit nu dik 4 weken na mijn ongesteldheid..

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Dan zou ik over een paar dagen nog een keer een test doen.

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Niemand die hier ook ervaring mee heeft? :rolleyes:

7. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey

In de tijd dat ik de pil slikte vergat ik hem ook regelmatig :oops: en had dus ook weleens maanden dat mijn borsten erg pijn deden en ook echt een cupmaat groter waren. Wanneer ik de pil keurig heel de maand had ingenomen had ik nergens last van Ik denk dat door het vergeten de hormonen wat van slag raken. De kans blijft erg gering om door de pil zwanger te worden.

Je had beter als je hem 2 weken niet genomen hebt je eigen ongi af kunnen wachten en daarna de pikl weer op tijd nemen . de kans is nu groot dat je gewooon een eisprong heb gehad (weet het bijna zeker) en dus als je gemeenschap hebt gehad kans is dat je zwanger bent.

Iki zou eind van de week testen. De kans is bijna nihil dat de bloedtest wel postitief is en de thuistest niet.

Succes meis

Liefs sancho

Deel Deze Pagina