He, Succes over een paar uurtje. Zal voor je duimen. Heb net het hele verhaal gelezen en het klinkt meer postief dan negatief! Sterkte en laat het snel weten! X Vera
Ik heb een hele mooie vroege echo gezien ! Waarschijnlijk heb ik een hele late eisprong gehad en was mijn bloeding een innesteling , en misschien omdat het zo'n heftige bloeding was , zijn het er misschien wel 2 geweest , maar daar kom je nooit meer achter zei de gyneacoloog, maakt meook niet uit , ben hier zo blij mee ! Ik zou nu ongeveer iets verder als 5 weken zijn , er was alleen maar een vruchtzak te zien , maar al heel erg goed gegroeid vanaf zondag en de gyneacoloog zag het positief in ! 25 februari mag ik terug en dan gaan we als het goed is naar een mooi kloppend hartje kijken !
Hey MArjon! Ik lees een beetje je verhaal, en moet stiekum glimlachen Ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt. Ik heb echt een vruchtje verloren en moest een week later voor een echo om te kijken of alles schoon was van binnen. Toen ineens zagen we nog een vruchtje met hartje! Wat een super cool gevoel he! Dat je leven in een seconde weer zo kan omslaan! Echt zo geweldig! Ik wens je heel veel suces toe en dat alles goed mag gaan!
Ik hoop zo dat ik nu hetzelfde heb! Heb sinds gisteravond gevloeid (na een paar dagen een heel klein beetje bloedverlies) en flinke buikpijn gehad, net het vruchtje verloren en het lijkt erop dat het bloeden nu minder is en de buikpijn is ook een stuk minder. Ik heb 2 maart een afspraak voor de echo staan, als ik geen bloedverlies meer heb, maar nog wel een positieve test gaan we maar even kijken... Ik ben wel bang door dit soort verhalen dat ik nu teveel hoop heb .
Bij mij was het bloeden en de pijn meteen over na verlies van het vruchtje. Na ja, mischien nog een paar druppels. Ik zou zoiezo de vk bellen om te vragen hoe en wat. Zij heeft bij mij de echo laten verplaatsen zodat ik eerder kon! Sterkte iig!
Ik heb gister al gebeld om de echo te verplaatsen, zou eigenlijk pas ergens eind maart zijn. Ze zei dat ik 2 maart ruim 7 weken zwanger ben en je dan pas goed kan beoordelen of het goed zit. Heeft ze ook wel een beetje gelijk in, en nog anderhalve week wachten gaat me wel lukken, denk ik. Jouw verhaal stemt me wel positief trouwens... al is hoop, terwijl het misschien wel helemaal mis is, ook wel slopend... Eerst maar even afwachten of het bloedverlies weg blijft. Ik heb zelf zoiets van, als het bloedverlies nu stopt heb ik maar een avond en nacht gevloeid, 2 maandverbandjes niet eens helemaal vol, terwijl als ik ongesteld ben de tampons niet aan te slepen zijn. Dan kan het toch niet dat ik nu al alles kwijt ben? Of misschien dat het vruchtzakje er nog zit.... die heb ik namelijk niet gezien. We wachten maar ongeduldig af .
Heej snoopy,Ik hoop met je mee! Op zo'n wondertje wacht ik ook! Ik heb ook positief getest en een paar dagen later iets van bloed verloren...echt heel weinig. Verder geen kramp gehad of zoiets. Net na het bloedverlies weer getest en toen was de test negatief. Toch zegt iets in me dat ik nog een keer moet testen en ga ik zaterdag nog maar een keer doen denk ik.... Ik hoop voor je dat het goed komt!