Hey ladies, Ga eind augustus stoppen met de pil en ben van plan om Davitamon Compleet mama en tarwekiem capsules te gaan slikken. Ben heel bang dat mn cyclus onregelmatig gaat zijn dus zat er aan te denken om theunisbloem te gaan slikken ongeveer tot eisprong en daarna tarwekiem. Zou t al meteen helpen denken jullie ? Of maak ik zo nog meer in de war ? Twijfel echt heel erg.. Zijn er nog meer meiden die meteen na het stoppen van de pil theunisbloem hebben gebruikt en werkte het ?
Ik zou eerst even kijken wat je eigen cyclus doet Of je stopt nu al met de pil en vrijt met condoom,zo kun je de komende 2 maanden zien of je cyclus kang of kort is. Succes!
Dat had ik ook t liefst gedaan maar de reden waarom ik dit niet doe is omdat ik echt niet ongesteld op ons huwelijk of huwelijksreis wil zijn. Dusja... waarom zou ik het dan niet vanaf t begin doen? Het is niet dat het kwaad kan. Op zich kan t alleen maar voordeel hebben denk ik dan..
Bij sommigen gooit hij de mooie cyclus juist in de war.. dus zou idd eerst kijken wat je cyclus doet.
Is dat zo? Lijkt me ook raar... Het enige waar ik bang voor ben als ik ze ga slikken is dat mn cyclus de eerste keer ineens heel kort gaat zijn ofzo waardoor ik midden in onze huwelijksreis ongesteld wordt...
Ik zou eerst je lichaam zelf zijn werk laten doen en zelf laten ontpillen. Je zou wel kunnen temperaturen om bij te houden wanneer je eisprong is en wanneer je ongesteld gaat worden.
Twijfel echt zo erg... Lees van die 'horror' verhalen dat het bij sommige echt zo lang duurt voordat ze weer de eerste keer ongesteld worden. Dacht misschien kan ik dit voorkomen met de theunisbloem.
Ik heb geen eens een idee wat 'teunisbloem' is of doet. Maar als ik jou was zou ik er even mee wachten! Ik dacht ook altijd mijn cyclus zal wel onregelmatig zijn en zal wel tijdje duren voor ik zwanger ben, en ik ben zelfs in de eerste ronde zwanger geworden, geen één keer ongesteld geweest. Was 23 oktober gestopt met de pil, en 26 november de eerste positieve test in handen! Duss als ik jou was zou ik even wachten, met dat gene wat je wilt
Bij mij was mijn cyclus na het stoppen meteen "normaal" pas toen ik ee keer etos zwanger worden ging slikken werd mijn cyclus heel raar, dus eerst even kijken wat je normale cyclus doet. Mocht het heel lang duren voordat je de eerste keer ongesteld wordt, heb je er ook geen last van op je huwelijksreis en kun je nog snel genoeg proberen met supplementen... maak je niet druk, je bent nog niet gestopt met de pil... Dus begin daar eerst mee en zie dan hoe het loopt komt vast goed!
Ik zou het niet gelijk na het stoppen met de pil gaan slikken, zou eerst kijken wat je cyclus gaat doen. Misschien heb je al een mooie regelmatige cyclus van jezelf en die kan je met teunisbloem in de war gooien.
Hihi oeps heb vanavond theunisbloem gekocht! Maar denk inderdaad dat ik er dan toch nog maar even mee wacht na in ieder geval de eerste cyclus, mocht die nou erg lang zijn dan kan ik het wel gaan slikken. Met tarwekiem ga ik wel meteen beginnen tegelijkertijd als ik stop met de pil, maar dat lijkt me geen kwaad kunnen? Ga zowieso werken met ovulatie testen dus weet ik ook ongeveer als ik mn eisprong heb gevonden hoe lang mn cyclus gaat worden. Zou het erg zijn als je die theunis slikt op het moment dat je nog aan de pil zit ?
Tarwekiem mag je altijd mee beginnen, kan nooit kwaad! Ik zou theunisbloem precies niét nemen als je nog aan de pil zit.. Dient voor een vroegere eisprong en aangezien je met de pil geen eisprong hebt lijkt het me nogal nutteloos!
Ok thanks rainbow. En dan gewoon met tarwekiem beginnen zodra ik stop met de pil? Kun je de hele cyclus slikken toch ?
Zijn er nog meer dames die teunisbloem hebben geslikt vrij snel na t stoppen van ac? Ben echt heel erg nieuwsgierig naar de ervaringen...