Hoe komen jullie de wachttijd door van eisprong tot NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door I Wish, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    #1 I Wish, 11 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2013
    Ik vraag me echt af hoe jullie "de wacht tijd" ervaren.
    Vorige week dinsdag nacht had ik mijn eisprong en wacht dus nu of ik ongesteld ga worden.

Of niet...
    Ik ben heel ongeduldig dus dit wachten is best vervelend.

Niet in de slechte zin...:D

2. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Wachten is super vervelend:( vooral als je steeds dichter bij de nod dag komt maar helaas doe je er niks aan:(

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik zocht altijd afleiding. Gelukkig werkte ik toen nog fulltime en verder leuke dingen doen. Met vriendinnen afspreken bv. Vooral niet de stad in want dan was de verleiding van het kruidvat te groot haha!

4. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Ik kan er ook zó slecht tegen.. eigenlijk wel negatief.. Betekend gewoon ben héél benieuwd en kan dus eigenlijk niet wachten.

Vooral ook omdat wij niet écht met de 1e ronde zijn begonnen.. ik heb dus niet heel goed in de gaten gehouden welke datum ik de vorige keer ong was. Dus ik heb géén idee wanneer ik overtijd ben eigenlijk.

Heb een béétje terug kunnen rekenen en heb de 14e maar aangehouden, maar ik weet het dus niet..

5. Fiona85

Fiona85 Lid

11 feb 2013
    74
    0
    0
    Ik word gekkk van mezelf ;)

6. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Ok....ja ik weer weer niet hoe lang mijn cyclus duurt omdat ik net pas gestopt ben met de pil.

Het enige wat ik nu weet is mijn laatste ongesteldheid en wanneer mijn eisprong is geweest.

Die was afgelopen dinsdag....nu dus maar hopen dat ik niet ongesteld wordt en vrijdag heel voorzichtig een testje doen?

Groetjes

7. Iriz

Iriz Lid

9 feb 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas een week na mijn NOD mag testen, hoef ik tussendoor ook niet te twijfelen

8. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Ik ga stel ik ben de 20ste nog niet ongesteld pas testen, de vorige keer was mijn laatst ongesteldheidsdag de 20ste, dus nog 9 dagen wachten en dán pas ga ik weer testen.. ik maak mezelf hélemaal gek..

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik beloof mezelf en manlief altijd om pas 14 dagen na mijn, vermoedelijke, eisprong te testen.
    Tot nu toe nog niet volgehouden, ik begin altijd op 11DPO, en 12 of 13DPO word ik dan ongesteld :/

Deel Deze Pagina