Zou het? Vorige maand ongepland maar ging mis. We besloten niet langer te wachten met proberen voor een broertje of zusje... Tegen beter weten in getest op 10 dpo (ja ik weet beter en had na mijn eerste zwangerschap verwacht hier beter in te zijn nu - maar helaas)...
Voorzichtig gefeliciteerd. Hopelijk blijft het goed gaan. Houdt er wel rekening mee dat voor nod de helft van de zwangerschappen alsnog misgaat en eindigt in een menstruatie wat dan eigenlijk een hele vroege miskraam is. Als je dan niet voor nod zou testen zou je niet beter weten dan dat je menstruatie is doorgebroken. Maar duimen, een streepje is een streepje en dus zwanger.
Ik zie het ook, maar is de test niet bewerkt? En heb je na je zwangerschap die mis ging, al een witte test gehad? Hoop dat het raak is voor je!
@ Madelie - bedankt... Helaas weet ik maar al te goed dat het mis kan gaan... @ Sil - nee de foto is niet bewerkt maar vanochtend om 6.15u genomen op het fornuis (de afzuigkap gaf het beste licht ) Twee weken geleden had ik een Omo witte test (viel echt helemaal niks op te zien) Spannend!
Ik zie het streepje ook ...Alvast voorzichtig gefeliciteerd en ik hoop met je mee dat het goed mag gaan!
Dan zal dat het zijn haha, het leek er net op, maar dan zeg ik, ik zie het streepje best goed! Ik ben benieuwd naar je volgende test. Spannend!