Help ovutest vraag!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marrr, 18 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Het volgende;

Ik ben een ovutest leek.. Heb zojuist mijn eerste test gedaan omdat ik na mijn mk graag wil weten wanneer ik mijn ei kan verwachten. Ik heb onlangs een zwangerschapstest gedaan voor een 0-meting. Deze was spierwit. Dus hcg is verdwenen.. Volgens mijn oude/normale cyclus zou ik maandag mn ei hebben. Net dus ovutestje gedaan en kreeg een pennenstreep met daarnaast heeeeeeeel licht. Wat houdt dit nou weer in? Pennenstreep was wel net zo donker als controlestreep, maar dus echt heeeeeeel dun..

What to do what to do?? Nog een keer testen vanmiddag. Of is dit gewoon negatief. Of...... :(

2. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Voor een positieve test moet er een duidelijke controlestreep zijn en daarnaast een teststreep die net zo duidelijk/donker is als de controle streep. Is de teststreep lichter, betekend dit dat hij niet positief is. Het kan wel betekeken dat je eisprong er bijna aankomt. Ik weet niet wat het betekend als de teststreep net zo donker is, maar heel dun is??????? Als je zekerheid wilt zou je inderdaad nog eens kunnen testen.

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    ik denk dat je even een nieuwe test moet doen, want een pennenstreep is geen streep volgens mij? Of je hebt nog helemaal geen hormoon voor een eisprong, of de test was gewoon niet helemaal in orde.

Deel Deze Pagina