Hallo dames, Ik stel mijn vraag maar even hier, weet dat jullie het antwoord niet klaar hebben liggen, maar wellicht hebben jullie meer ervaring dan ik. Ik heb mijn eerste ronde met Clomid gehad, eisprong is bevestigd (progesteron waarde is gemeten) en zou afgelopen woe/do/vrijdag mn NOD moeten hebben. Zit nu op cyclusdag 33, maar geen menstruatie of positieve test. Ik temp nooit gericht voor mn cyclus, maar weet wel dat mijn lichaamstemperatuur altijd onder de 37 zit. Nu heb ik vandaag eens getempt uit nieuwsgierigheid, en ik meet 37.4. Ik weet dat je je er niet aan vast kunt klampen als je niet al een tijdje dagelijks tempt, maar toch vind ik m opvallend hoog?! Ik heb donderdag veel bruinverlies gehad, vrijdag was dit bijna helemaal weg, vandaag weer wat met heel iets rood. Maar ook weer gestopt, zijn vlaagjes. Ik zit zeker weten al over mijn NOD, dus dan lijkt die temperatuur mij een goed teken, ik lees immers dat ie moet dalen rond de menstruatie?
Welk tijdtstip van de dag was die 37,4??? Mijn basale temp is 36,4 en na ei 36,8, dus ik zit zowieso altijd onder de 37. Maar als ik in de middag temp zit ik ook altijd rond de 37,4 en ik ben echt niet zwanger. Temp op de dag (na opstaan/inspanning etc) is bij iedereen altijd veel hoger dan wanneer je de tempmethode volgt. Tempen is heel nauwkeurig (met tienden graden) en moet dus wel stipt worden opgevolg.d