temperatuur omhoog, eisprong? teunisbloemolie stoppen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door juultjeT, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Hoi dames,

Ik ben deze maand begonnen met het slikken van teunisbloemolie. Ik had nogsl wisselende cyclussen (26-42 dagen) en wilde kijken of dit met teunisbloemolie zou veranderen. Nu was de afgelopen 2 dagen mijn temperatuur omlaag en vandaag ineens een flinke stijging. Ik vermoed ook dat ik gisteren mijn eisprong heb gevoeld. Zou ik dan nu moeten stoppen met de teunisbloemolie? Of kan ik die doorslikken totdat ik zeker weet dat mijn eisprong geweest is?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Heb je geen kaartje? Kunnen we meekijken?

Maar als je eisprong is geweest moet je daar inderdaad mee stoppen.

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
  4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Mijn temperatuur vind ik trouwens deze maand een stuk stabieler dan voorheen. Zou teunisbloemolie dan echt zo'n wondermiddel zijn?

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    So, dat is wel een enorme stijging.
    Als je verder geen verkoudheid / griepje of wat dan ook onder je leden hebt is dit wel bijna zeker je ei geweest.

Denk niet dat het een wondermiddel is, maar als het jou helpt bij je cyclus is het toch goed?!

6. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ik heb wel last van mijn keel, maar dat heb ik al sinds dinsdag. Maar heb voorheen nooit gemerkt dat een verkoudheid oid invloed had op mijn temperatuur. Maar zou nu wel kunnen natuurlijk..

Mja.. stop ik dan nu wel of niet met de teunisbloemolie? Want ik weet t natuurlijk nog niet zeker dat mn ei geweest is..

7. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ik ben ermee doorgegaan tot mijn positieve zwangerschapstest. Dit was ook de eerste keer dat ik dat slikte.

8. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Heb jij ergens verschil in gemerkt margha? Behalve dan het resultaat ;)
    Ik heb ze vandaag ook nog maar geslikt. Ga iig door totdat ff mn ei heeft gespot :D
    voel me helemaal niet lekker vandaag, dus dikke kans dat mn temperatuur daardoor hoog was.

9. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Niet echt want slikte ze daar te kort voor denk ik.

10. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Wat was voor jou de reden om ze te slikken dan? Aan je onderschrift te zien had je een prima cyclus!

11. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Veel ongemakken tijdens mijn 2e helft van de cyclus en ook menstruatie was altijd pijnlijk. Ik slikte efamol pmp dat is daar voor maar zit vooral ook teunisbloemolie in en nog andere goede dingen.

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ooh op die manier.

Ik hoop maar dat t bij mij zn werk ook echt doet. Naja t begin is er, temperatuur is minder hakkelig dan anders :D

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Helaas.. temperatuurstijging kwam blijkbaar toch door iets onder de leden ofzo.. vanmorgen weer omlaag naar het oude niveau. Ben wel benieuwd wanneer mn ei nou gaat komen dan. Had gehoopt op een eerdere eisprong vanwege de teunisbloemolie.. voorheen steeds rond cd 22..

Deel Deze Pagina