wat is dit toch met iedereen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hettie, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    nou breekt echt mn klomp! op mn werk vraagt elke collega of ik zwanger ben terwijl dit een echte mannen wereld is en ze niet weten dat we bezig zijn. nu ga ik net mn nagels laten bijwerken zegt ze ik durf het blijna niet te vragen maar ben je zwanger? ik zeg huh hoezo dan?? ja je straalt dat uit ik zie iets aan je ?? moet echt niet gekker worden!! waarom denkt iederreen het?? ben jammer genoeg nog ongie gewordenook donderdag!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Geen idee meis , mis keek je blij of zo.
    Echt geen idee!! hoop voor je dat je gauw op roze zit !!

3. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    haha ja dan kijk ik wel vaak blij haha. vond het zo apart! iedereen zegt het terwijl ze niet weten wie wat gezegt heeft

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Wij zijn nu ook bezig voor een tweede en toen we net begonnen waren, vroegen twee collega's afzonderlijk van elkaar ook al of wij nog een tweede zouden willen. Ik had toen ook zoiets van, staat het op mijn voorhoofd of zo?? Misschien dat we onbewust toch iets uitstralen...?

5. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    of ze weten wat snel komen gaat zo maar onbewust...;);)

het zal de blijdschap en twinkels in je ogen dan wel zijn

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Oef wat een confronterende vraag he als het niet zo is...

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hettie@ Meis hou die lach op je gezicht zou ik zeggen.
    Er zijn mensen die ergere vragen gaan stellen na je hebt gezegt van nee.

Wij zeggen nu vaak het is een moeilijk onderwerp dan houden ze wel op.
    Gebeurt niet vaak meer dat ze vragen hoor , maar als dan zeggen we dat en dat werkt nog steeds.

8. Krissie84

Krissie84 Actief lid

30 dec 2010
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wordt het ook regelmatig gevraagd. We zijn nu bijna een half jaar bezig en overal lijken de gesprekken ineens over zwangerschappen te gaan en of wij ook kinderen willen. Heb ook al een aantal keren gedacht: heb ik iets op mijn voorhoofd staan?

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    sinds wij hebben besloten voor een kindje te gaan, zijn we zo happy samen dat ik (naast mijn kinderwens..?) ook dat uitstraal! haha
    dus ik krijg ook wel eens commentaar. maar ik antwoord duidelijk dat het niets met een zwangerschap te maken heeft, want zou het niet leuk vinden als mensen blijven vragen als je het zelf zo graag wil maar het (nog) niet lukt!

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ze zullen het wel van je verwachten. ik kreeg ook de vraag wanneer we een tweede wilden, zelfs van mijn baas. er werd dan ook erg goed gereageerd toen ik vertelde weer zwanger te zijn. (dus dat is dan weer het voordeel!)

11. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    haha ja zal wel komen omdat ik in juli getrouwd ben ofzo dat ze denken hmm zou het... maar ja we zullen zien wanneer

12. Repelsteeltje

13 dec 2010
    99
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde! ben ook in juli getrouwd en heb al zoveel mensen gehad die er naar vragen en soms ook echt op een hele botte manier (heb jij nou nog steeds geen kindjes?)Inmiddels zit ik in ronde 8 en ik vind het inmiddels een steeds pijnlijkere vraag worden. I

Deel Deze Pagina