Jongens, even jullie advies... Ik heb dit keer blijkbaar een zeer korte cyclus, 24 of 25 dagen. (Normaal 28) Ik test mijn eisprong middels ovulatietesten. Ik dacht daar afgelopen dinsdag (dag 12) dus weer mee te beginnen, vind ik op maandagmiddag (dag 11) een slijmprop.... oh oh ik schrok me wild, zat op mijn werk. En mijn man zat op dat moment nog in het buitenland, sjit sjit sjit. Heb die avond nog maar een test gedaan, lichte streep, maar is in de avond dus niet betrouwbaar volgens mij. Dinsdagochtend wel positief, en heb het klussen dinsdagavond pas kunnen doen.... woensdag was de test ook positief maar niet super. Zou ik nu te laat zijn denken jullie? Gr. Kari
Merry Christmas! Is er misschien iemand die nog even wil reageren? Of is iedereen kerstfeest aan het vieren ?
Ik denk dat je precies goed geklust hebt. het eitje blijft na het springen namelijk ook nog een aantal uren leven dus ik denk zeker dat je op tijd geweest bent. Ik hoop voor je dat het lukt!
Je eitje blijft 12 tot 48 uur in leven volgens mij In mijn ogen ben je dus nog op tijd geweest Groetjes Joyce