Dag dames, Ik weet niet of ik de vraag op de juiste plek heb, zo niet mijn excuses. Maar het volgende, ik heb de angelsound gekocht en geprobeerd. Helaas niet het hartje gevonden, maar dat was te verwachten ik ben nog vrij vroeg en weet niet goed hoe en waar ik moet zoeken. Maar nu het volgende: Wel hoorde ik iets heel raars met de angelsound, net alsof je onderwater bent en je hoort grote luchtbellen omhoog gaan en nog wat dingen wat ik niet uit kan leggen (het was er druk iig). Zou dat ook de kleine kunnen zijn? Of is het gewoon iets in mijn lichaam wat druk bezig was. Ik had al een paar keer de angelsound geprobeerd en had het nog niet eerder gehoord en ik moest hem ook goed op 1 plek houden.
Ja volgens mij kan dat de baby zijn, ik heb ook een angelsound ma ben al bijna 20 weken en ik hoor het ook bewegen, soort blub geluidjes. Ik voel het nog niet maar soms hoor ik pok en dan lijkt het of hij tegen de buikwand aankomt.. of de placenta want mn placenta ligt voor. Ik denk dat dat gewoon je kleintje is die wat beweegt..
Bedankt voor je reactie Het zou wel leuk zijn,maar het geluid was bij mij vrij hard en vaak. Het was een drukte van jewelste daar binnen met inderdaad die blub geluidjes, maar ook andere geluiden. En weet niet of dat te vroeg is bij mij, want 10 weken en 20 weken is natuurlijk een groot verschil, hihihi.
klik op mijn link onderaan mijn banner, dat is ook geluid van babyhartje, en je hoort ook geruis op achtergrond van de bewegingen, misschien kunj je vergelijken
Volgens mij zijn dit inderdaad je darmen (misschien ook wel wat bij van de baby hoor). Maar wij hebben het eens een keertje bij mijn man geprobeerd, die had toen wel een beetje last van zijn darmen. En amai, dat was dubbel zo hard als bij mij en dezelfde geluiden, en hij heeft geen baby in de buik En Bloem, troost je, ik hoorde het hartje met de Angelsound pas met zo'n 14-15 weken en dan pas als ik er een andere koptelefoon had op aangesloten, oortjes namelijk. Kan je misschien eens proberen? En inderdaad wat hier al gezegd is, heel laag zoeken!
Je darmen maken een soort van zoefend geluid zeg maar ... "Shoeffff" hahaha! En je hoort een hoop rare dingen in je buik idd. Meestal ligt je kindje links, rechts, achter, of net boven je schaambot! Probeer voornamelijk daar te zoeken, en maak je niet druk als je niets hoort! Dan zit ie misschien verstopr "achter" je schaambot -x-
wij hebben ook een angelsound.. met volgensmij 11 weken vond ik het hartje.. en die zat toen heel laag.. net onder mijn schaambot en ik moest best wat drukken met de angelsound en dan idd links of rechts zoeken.. maar ook hoorde ik van allerlei geluiden waarvan ik niet wist of het mijn lichaam was of de baby.. nu kan ik ze vergelijken omdat ik nu de baby voel.. en in het begin waren het mijn eigen darmen.. hebben en namelijk ook eens uitgeprobeerd bij mn vriendlief op de buik en daar hoorden we dezelfde geluiden als bij mij haha.. als je zo'n woesjhhh geluid hoord dan zwemt de kleine volgens mij door t vruchtwater haha.. en doe plopjes dan draaid ie zich ofzo.. ik weet het nu nog niet allemaal zeker hahah.. maar je gaat vanzelf merken wanneer je het zelf bent of je beebje.. en het hartje vindt je ook wel gauw.. die zit nog verstopt onder je schaambot en de beeb kan ook nog naar achter liggen en ook nog eens met het ruggetje achterin.. en dan kan je nog niets horen.. heel veel plezier en geniet ervan het is zo bijzonder om je kleintje te horen in je buik..!
ik heb ook een angelsound, kan soms met moeite of helemaal niet het hartje vinden. nu nog steeds niet na 18 weken. de verloskundige heeft er ook moeite mee om het hartje te vinden bij mij... maar nu hoor ik het gelukkig steeds vaker en hoor idd allemaal woezzj geluiden en bubbels. zit ook wel eens te twijfelen of het de baby is of mijn darmen. soms hoor je een plok geluid, volgens de verloskundige is dat wel de baby die schopt tegen dan ding aan
ohw hahah jah dat geluid hoor ik ook weleens.. wat ook grappig is om te doen is met je vinger drukken tegen de baarmoeder.. en bij mij komt hij dan even langs en schopt precies daar waar ik mijn vinger had.. schattig he! enne misschien ligt je beeb verder naar achteren en komt ie af en toe even langs.. dat je hem daarom niet altijd kan horen.. of je placenta ligt ervoor..
Hier lijkt het ook of de baby op de Angelsound reageert, ttz op het feit dat deze de buik raakt. Als ik met de Angelsound luister en hij/zij schopt op dat moment niet, zal dat gegarandeerd daarna wel zo zijn .
dat is bij mij ook zo, als ik de baby niet hoor druk ik wat harder in mijn buik, dan krijg ik vrijwel meteen reactie schopjes e.d. soms hoor ik het bewegen en dan is het net of die naar boven zwemt en dan kan ik inene het hartje wel horen. de baby mag zich graag verstoppen en idd de placenta ligt bij mij aan de voorkant...
Bedankt allemaal voor de reactie's Het zal de kleine dan wel niet geweest zijn Ik heb het vandaag nog een keer geprobeerd, maar ik krijg het hartje nog niet te vinden hoor. Ik weet ook niet precies waar ik moet zoeken, ja bij het einde van je schaambot,maar waar is het einde Ik ben bang dat ik toch moet wachten tot de echo van volgende week, wel jammer want het leek me zo leuk om toch even van te voren het hartje te horen
De kans is idd klein dat je je kindje gehoord hebt. Probeer je angelsound schuin op/onder je schaambot te zetten, dan heb je de meeste kans het te horen. Wij hoorden het met 13 weken pas met de angelsound, maar de verloskundige had hem met 12 week al makkelijk te pakken. De angelsound is iets minder sterk, dus vandaar dat het soms wat langer duurt.
idd onderin je buik bij het schaambot moet je zoeken. eerst zat het bij steeds links nu steeds rechts. maar in het begin is het wel zoeken hoor. mijn baarmoeder zit nu net onder mijn navel, dat maakt het zoeken wat makkelijker. maar misch. ligt je placenta er ook wel voor, net als bij mij. elke week wordt het duidelijker en minder lang zoeken maar het zwemt wel steeds weg hoor, je moet geduld hebben...
Wij hebben eht hartje al met 9 weken en 3 dagen gehoord, maar hebben echt 3 keer geluk gehad. Nu al een dikke week niet meer kunnen vinden. Tis ook nog zo klein he, dus kan noig overal heen.
MEIDEN! Ik heb het hartje gevonden Nooit verwacht zeg, had al een paar keer geprobeerd, maar vandaag heeft hij/zij zich niet verstopt Ik heb het ook opgenomen, waar kan ik het uploaden?
Het uploaden is ook gelukt Hier de link http://tinypic.com/player.php?v=6odd7ax&s=1 Het geluid wel wat harder zetten want hij ruist heel erg. Maar dit is hem toch?