zou ik het ooit leren...?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kimkivits, 28 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hallo dames,

nou ik kon het dus weer eens niet laten. heb er de vorige keer weer niet van geleerd...
    mijn NOD is morgen pas maar ik kon het niet laten om TOCH vandaag al te testen, achteraf kan ik mezelf wel voor mn kop slaan omdat ik het natuurlijk allang wist...

maar zoals ik dus al had verwacht was de test negatief.
    toch heb ik nog steeds last van dezelfde vage klachten:
    - borsten met pijnlijke tepels en grote blauwe adres
    - krampen in onderbuik
    - emotioneel
    - vreten, vreten, vreten
    - op en af misselijk
    - moe zzz zzz zzz

dus óf ik denk mezelf weer zwanger en ik wordt morgen toch gewoon weer ongie óf ik ben te vroeg geweest met testen. wat is dat toch bij vrouwen (of in elk geval bij mij) dat we niet kunnen wachten en tegen beter weten in hetgene doen waarvan je weet dat het niet uitloopt op datgene wat je hoopt?

ach ja, ben bang dat ik er nooit achter zal komen. als ik morgen nog niet ongie ben dan maar weer een test en maandag ook.....

2. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey,

ja erg he en achteraf heb je dan spijt :(

Ik ken het heb zelf eergister getest. ga zeker nog een paar dagen wachten.Word er een beetje moe van(van mezelf dan)

Ik heb ook sinds een dag of 4 hele pijnlijke tepels en erg prikkelbaar.
    Ik hoop dat je te vroeg heb getest en snel een postieve in handen mag hebben.

ik duim voor je hoor :p

liefs sancho

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hmmm, ik ken de spijt wel, maar ik stel het testen liefst zo lang mogelijk uit omdat ik al bang ben voor een teleurstelling. t is al een paar keer gebeurd dat ik na een paar dagen wikken en wegen dacht: nu test ik dan maar, en dan werd ik echt net daarna ongesteld...
    Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen. :p

Groetjes Sanneke

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Mijn ervaring is hoe langer je bezig bent hoe makkelijker het wordt. Wel meer meiden zeggen dit en toen ik net bezig was dacht ik ook van ja zal wel....
    Maar in mijn geval is het echt zo. Ik heb de laatste 2 cyclussen niet eens getest. Goed he !!!

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik was echt verslaafd aan testen, dat vond ik ZO spannend!!
    Ruim van te voren bestelde ik via internet al testen, en dan begon ik zo'n 5 dagen voor mijn nod al te testen....(met die testen kon je vanaf 4 dagen voor je nod testen)

Ziek eigenlijk!!! :) :) :)

6. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha ja dus er zijn mensen die net als mij zijn. GELUKKIG!
    ach ja ik moet het ook gewoon nog leren. en deze keer ga ik het volhouden... tenminste dat hoop ik. maar als je iets heel graag wil is het moeilijk. die nieuwsschierigheid is het ergste hahaha.

alleen ben ik helaas gisteren gewoon ongesteld geworden helaas. mijn vriendin is wel zwanger hoorde ik gisteren dus nu ben ik gewoon een blije tante voor haar kleintje. maar het is en blijft moeilijk.

Deel Deze Pagina