Zou ik idd zwanger geweest zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door volgoedemoed, 1 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoi damens!
    Zoals
    Sommige weten van jullie zijn we bezig voor ons 1e kindje en hopen we natuurlijk zo snel
    Mogelijk zwanger te zijn!
    Vandaah dan ongesteld geworden maar gaan door naar de 3e
    Ronde !
    Nu wat anders ..het is al van even geleden maar blijft
    Mij achtervolgen wat het geweest is . In december 2014 voelde k mezelf niet lekker .. Typische zwangerschapskwaaltjes maar zat aan de pil. K bel met de huisarts en deze vroeg of het mogelijk was dat ik zwanger kon zijn?
    Uh nee eigenlijk niet want k slikte de pil toch? Tuurlijk is deze niet 100% veilig maar toch.. Niet ziek geweest niks.. Doe toch maar een testje en bel dan eens terug. Ik 2 testen gehaald , de 1e
    Liet negatief zien , zie je wel,, de 2e positief ! K
    Dacht hehh?!?!?!?!? Nou blijdschap en gemende gevoelens natuurlijk want hoe kon dit
    ..? Huisarts geweest , alles getest maar niks van zwangerschap te zien.. Terwijl k wel de klachten had en 1 positieve test.
    Nouja goed vervolgens toch goed ongesteld geweest..

Wat denken jullie! K blijf er bij dat het gewoon heeel vroeg fout is gegaan doordat k
    Ook de pil gewoon slikte ..
    Wel heel toevallig dat ik
    Misselijk was etc , erg vermoeid en 1 positieve test had . Als het vals positief was had k ook geen klachten
    Moeten hebben toch. Moest het toch even kwijt en hebben jullie dit eens
    Mee gemaakt ?

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Helaas kunnen klachten meerdere oorzaken hebben. Het is niet mogelijk om nu nog te achterhalen of je zwanger was of niet.

3. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Had je 2 verschillende uitslagen vd testen op 1 dag? Of over verschillende dagen?
    Was de teststreep vaag of duidelijk zichtbaar?
    Het valt nu natuurlijk niet meer te achterhalen of je zwanger was.
    Wat ik wel weet is dat testen soms echt vals positieve uitslagen geven. Ben er zelf ook een voorbeeld van.
    Ik hoop dat je je kunt richten op een volgende ronde en hopelijk dan een positieve test in handen hebt.

4. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    K heb ze alle 2 achter elkaar gedaan met dezelfde urine en was van cb .
    Die digitaal... Gaf zwanger aan 1-2 weken ...?!?

5. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Het lijkt mij dat er dan wel n bevrucht eitje is geweest, maar 50% van de bevruchte eitjes redden het niet. Zou betekenen dat je zwanger kan worden, dus ergens is het positief. Hoop voor je dat het snel echt raak mag zijn!

6. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Jaa dat dacht k dus ook.
    Clearblue digitaal is toch ruim betrouwbaar zou je denken he ?! Met de klachten erbij ., en k ben nooit misselijk enz dus?!?! K hoop het ook! Maar lees goede verhalen over tarwekiemolie dus ga dat ook eens proberen.
    En jij?? Lang aan het proberen zie ik

Deel Deze Pagina