Meteen zwanger na stoppen pil?

Discussion in 'Zwanger worden' started by LovelyyX93, Apr 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Hallo dames!

Even een vraagje, zijn er hier dames/meiden die al meteen zwanger zijn geraakt na het stoppen met de pil?

Ik heb de pil 1 maand geslikt zodat ik een ontrekkingsbloeding zou krijgen aangezien ik met de Mirena spiraal ene keer wel ongesteld werd en andere keer niet maar had met de Mirena wel een hele duidelijke cyclus van ik denk 28 dagen? Want voelde echt altijd wel de eisprong.

En owja, ik heb wel wat symptomen
    * slaperig
    * snel geirriteerd
    * paar dagen last gehad van steken rechtsonder bij mijn eileider
    * steken onder in mijn rug
    * hoofdpijn
    * duizeligheid
    * heel erg vast slapen
    * hele rare dromen die heel erg echt lijken
    * meer last van afscheiding dan dat ik eerst had

Zou dat 'ontpillen' zijn? Of heb ik al kans op een zw? Ik kan maandag ochtend pas testen op zijn vroegst.
    En zijn er dames en meiden die dit ook hebben gehad en zwanger bleken te zijn of juist aan het ontpillen waren na het stoppen ervan?

Ben nu 1 maand gestopt met de pil en 6 mei zou ik ongesteld moeten worden.

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Dit is een beetje lastig want het kan 2 kanten op gaan. Er zijn meiden die heel veel geluk hebben en na het stoppen met de pil geen menstruatie krijgen en meteen zwanger zijn. Volgens mij is dit helaas voor de meeste meiden niet het geval en betekend het vaak dat je lichaam aan het ontpillen is

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Je had met de kireba een duidelijke cyclus van 28 dagen maar geen bloeding? Nu is je mireba eruit en heb je voor 1 maand de pil geslikt?
    Snap t denk ik niet zo?
    Als je mireba eruit gehaald is had je toch gewoon af kunnen wachten tot je eerste menstruatie? Nu met de pil weet je helemaal niet meer hoe je cyclus is omdat die je eisprong plat legt.
    Je symptomen zeggen dus eigenlijk niks. Kan van alle hormonen zijn, kan het opstarten vd cyclus zijn, kan een naderende menstruatie zijn maar kan ook een zw schap zijn.
    Was zelf meteen zwanger na t stoppen met de pil..

4. Klein

Klein Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    1,405
    1
    0
    Ja hoor het kan zeker! Bij mijn zoontje ook gehad en nu 1x ongesteld geweest en zwanger. En ik heb voor mijn zoontje echt bijna 10jr de pil geslikt.

Maar je voelde de eisprong terwijl je een mirena had? En ik denk niet dat 1 mnd de pil slikken je cyclus op gang brengt..

5. izzy1984

izzy1984 Actief lid

Jun 29, 2015
    296
    78
    28
    Hier ook 15 jaar pil geslikt en na onttrekkingsbloeding meteen zwanger. Spannend meid, hopelijk is het raak

6. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Alles symptomen die jij had had ik ook de eerste maand na het stoppen met de pil, maar geloof me t is echt t ontpillen want de kans dat je meteen zwamger raakt na t stoppen met de pil is heel erg klein. Ik had ook echt van alles

Share This Page