Ik heb natuurlijk de test al 100 x bekeken als het niet vaker is, mijn man kwam net thuis, en ik liet hem de tests zien. Hij zag hetzelfde als ik, een licht streepje.. Ik had alleen toen ik net naar het toilet ging wel bruin/rood verlies, niet veel maar wel wat.. Ik ben bang dat ik toch gewoon een bloeding ga krijgen. Alleen nu voel ik me echt heel gek, want er is dus wel een licht streepje, dat zou dan dus betekenen dat er wel wat was.. Ik moet maar afwachten wat er gaat gebeuren, we hebben 3 prachtige kinderen en zijn dus een "rijk" gezin Maar een cadeautje zo op de valreep had ik echt niet erg gevonden ..
ik wil je de moet niet laten zakken.maar ik heb het bij de kv testen ook gehad 2 keer een vage test en toen werd ik toch ongi.ik moet bij kv echt knal testen hebben anders is het niks.en aan gezien je nu wel afscheiding hebt ben ik wel bang dat het een in droog lijn is. maar ik hoop voor jouw het beste
Het kan Inderdaad een indroog lijntje zijn. Als het dat niet is moet hij morgen al een stuk duidelijker zijn. Spannend zeg!!
OEW! wat spannend zeg, zou toch wel mooi zijn zeg als het jullie gegund is! ik heb ook 2v5 gebruikt bij mijn 2e zwangerschap en een indroogstreep bestaat niet bij deze test...en die test was toen ook heeeel licht! en een paar uur verder was hij iets donkerder geworden, ook al zeggen ze dat je het dan eigenlijk niet meer kan aflezen was ik toch echt zwanger! succes!! ik duim voor je
Wow wat spannend zeg!! Niet fijn om in onzekerheid te zitten... Ik hoop voor je dat het echt is! Bij ons was het gelukkig meteen overduidelijk... nou ja, manlief is nog wel een stuk of 30x naar de winkel gesjeesd Over een paar dagen weer proberen ja... en maar afwachten! Zou wel echt op de valreep zijn ja!
Spannend!! Ik zou geloof ik elke dag een test doen, haha! Oh wacht even dat heb ik ook gedaan toen ik net zwanger was...
Leuk al de reacties te lezen! Ik heb vandaag nog niet getest, wel wat urine opgevangen vanmorgen Ik heb nml geen test in huis nu. Ik weet niet zo goed wat te doen, zal ik een test halen.. Ik verlies nml ook nog wat bloed, niet veel maar wel wat... Als ik nu een test doe en het streepje is duidelijker, dan word ik waarschijnlijk helemaal naar dat ik toch wat bloedverlies heb.. Misschien maar even afwachten nog of het bloeden doorzet..
een in droog test bestaat echt wel bij deze testen. heb het vaak genoeg gehoord dat mensen blij gemaakt worden met niks.
Ik heb met kruitvat test nog nooit vals positief gehad ! En wel erg licht streepje maar was toch echt zwanger dus kan wel hoor
Ik had gisterenochten wat urine opgevangen en toch gisteren eind vd middag even nog een test gehaalt. kruidvat 2 v 5 want daar heb ik altijd mee getest en nooit problemen mee gehad. En weer dat heeeeel vage streepje.. Nou dat is dus duidelijk een streepje is een streepje! Mijn man zag het ook gewoon, dus het is niet zo dat ik het graag wilde zien Maar omdat ik toch licht bloedverlies had, toch maar geprobeerd niet blij te zijn, omdat ik dat helaas eerder fout heb af zien lopen. Toen ik gisterenavond naar bed ging kreeg ik al enorme buik en rugpijn, en vannacht werd ik wakker, en bloedde ik heel heftig :x Ik heb nu ook enorme krampen en steken, dus dit gaat geen goede afloop krijgen helaas Toch ben ik enorm teleurgesteld.. stom he? Het is echt onze bewuste keus om het bij 3 kids te houden, maar ik zou echt heel blij geworden zijn van een 4de cadeautje Het heeft niet zo moeten zijn.. Lief dat jullie hebben meegelezen en voor me hebben geduimd! Ik ga mijn kleine mannetje maar eens lekker knuffelen, dan voel ik me vast weer een stuk beter
oh wat jammer zeg... ik snap je terleurstelling, ook al was je er met zn beiden al uit dat jullie zo compleet waren... Als je zelf al gaat twijfelen kan je lichaam soms ook zo lekker mee doen en je voor de gek houden... :x Ik hoop dat je het gauw een plek kunt geven, en lekker gaat genieten van je toch al complete en mooie gezinnetje!!
Aaah Siriel wat jammer! Zag je topic voorbij komen en heb stiekem geduimd voor je, wat zou dat bijzonder zijn! Wie weet waren het er twee en zit er nog eentje? Niet meteen te negatief hoor! Anders even de vk bellen voor een echo, dan heb je zekerheid!
Hoi Kwabbernoot, wat lief dat je voor me geduimd hebt! Ik dacht dat er voor de rest niet meer op dit topic gereageerd was . Ik heb wel een "raar" bloedverlies gehad, 3 dagen heftig en toen was het over. Bij mij is inderdaad ook door mijn hoofd gegaan, zouden het er geen 2 geweest zijn?! Maar ik wil mezelf niet compleet gek maken, dus heb er eigenlijk weinig aandacht aan proberen te schenken. Heb verder ook geen tests meer gedaan, en ga er van uit, dat ik volgende week zondag ongeveer weer ongesteld wordt. Mocht het uitblijven, dan kan ik altijd nog een testje wagen. Ik ga in ieder geval nergens meer van uit Zo gek dat je dan toch weer even dat hele blije gevoel krijgt dat je hebt als je net weet dat je zwanger bent.. Verloopt jou zwangerschap goed? Het zal wel druk zijn voor jou met je 2 kids. Moet je al achter de jongste aanvangen!? Ik wel, hij loopt/rent al goed Liefs Siriel