Ik ben nu 4 weken en 3 dagen,maar voel nog niet echt veel, Het enige wat ik heb is ongi krampen en een beetje last van de zijkant van me (.)(.) Ik maak me best zorgen het liefst zou ik iedere dag een test doen om te kijken of het zo is.. Gelukkig mag ik 19 Jan al voor de eerste echo..! Spannend..!!! Zijn jullie ook zo onzeker? Iedere keer als ik naar de wc ga kijk ik of ik al ongi ben.. om gek van te worden hihi!!
hai had ik ook en ben nu 9weken zwanger.... geen kwaaltjes meer sinds paar dagen wel heel rot idd daardoor wil ik elke dag idd testen
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Vervelend is dat he, hoop voor je dat alles gewoon goed zit! maar dat zal wel
Gefeliciteerd! Ik ben ongeveer even 'ver' als dat jij bent. Ik voel ook nog weinig hoor, ben wel meer moe dan normaal. Dit is mijn 2e zwangerschap en bij mijn eerste was ik ook onzeker, vooral als ik iets las over dingen die gevaarlijk zijn voor een zwangere vrouw schoot ik meteen in de stress, hihi. Nu ben ik een stuk zekerder gelukkig, ik kon mezelf soms ook gek maken! Geniet er van!
Gelukkig ben ik niet de enige hihi.. Ik hoop dat ik ook een stuk zekerder word.. Nou inderdaad die enge dingen kan je beter niet lezen Hoever ben je en wanneer heb je je eerste echo?! Bedankt ik ga er zeker van genieten Jij ook en gefeliciteerd met je 2e zwangerschap!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! En geniet nu nog van je kwaalvrije periode, want dat had ik ook maar na 5,5 weken begon het, nu kan ik haast niks meer eten en drinken door misselijkheid en moeheid
Hoi, allereerst gefeliciteerd (allemaal)!! Ik ben ook even ver als jij, en ik heb ook vrij weinig kwaaltjes...beetje last van mn rug en zwaar gevoel in mn onderbuik. Testen zijn elke keer positief gelukkig!!! Ik zou het liefst ook elke dag een test willen doen...Mag pas 1 feb naar de verloskundige Maar goed, we wachten af. Ben benieuwd of de kwaaltjes alsnog komen bij ons!
@ Hamis Jij ook gefeliciteerd! Inderdaad net wat je zegt de kwaaltjes kunnen altijd nog komen, Nou dat is ook vervelend dat je bijna niks meer binnen houdt, hopen dat het snel over is en je helemaal kunt genieten van je zwangerschap!! @Buddha Jij ook gefeliciteerd..! Jaa ik zie het jij bent 1 dagje verder dan mij haha.. Ja gelukkig zijn mijn testen ook nog steeds positief..! soms vergeet ik gewoon zwanger te zijn zo raar..! Ik mag 19 Januari voor een echo, maar dit ook omdat ik natuurlijk al bij de gyn liep. 1 Februari duurt inderdaad nog ff, maar voor je het weet is het zo ver meid..! Jij bent dan 10 sept uitgerekent toch? Geniet van je zwangerschap!!
hey mendieyyyy jij bent toch van het pco topic toch???? gefeliciteerdmeiss eindelijk ik moet zeggen ik had tot 9 weken helemaal nergens last van alleen dat vervelende ongi gevoel. en toen begon ik wat met overgeven en dat heb ik nu nog heel sporadisch maar het is ech tniet erg geweest hier... en meiss die onzekerheid blijft hier ook nog steeds onzeker.. wordt er niet goed van pfff xxxcindy
@ Babyhope! Heej Meid, Ja inderdaad heb wel is meegeschreven ja! Ohhhh jij ben ook zwanger gefeliciteerd meid! eindelijk he! Hoe is het met je zwangerschap? Bijna de geslachts echo zeker! Spannend!!! Nou vervelend is dat he ik heb dat ongi gevoel ook! Ja ik denk ook dat de onzekerheid blijft, hoop dat het snel 19 Januari is dan heb ik me eerste echo, ben nu al zenuwachtig haha Meid geniet van je zwangerschap En erg leuk je berichtje! XxxX Men
ja haha ik zag mendiey staan ik dacht heeeeyyyy daar heb ik al eens mee gekletst hahaha vroeg me al af hoe het met jou ging meiss ja gaat goed hierzo hoop ik!! vorige week het hartje gaan luisteren bij de vk en nu alweer zo onzeker snap er niks van.. 26 januarie heb ik de 20 weken echo en dan zullen we het weten hopelijk jij ook veel geluk he meis xxxcin
Ja we hebben inderdaad al is geklets Dat pco forum is niet meer zo actief he? wel jammer jullie waren zo`n hechte groep Ja die onzekerheid zal denk ik blijven, Ook omdat we allebei zo lang hebben gehoopt op een klein wondertje..! Ohh spannend de 26ste! Wat denk je zelf? of weet je het niet. Het is natuurlijk altijd afwachten maar meestal hoor je dat ze wel een gevoel hebben. Nogmaals veel geluk! Super dat je zwanger bent je heb zo lange weg gehad! Nu mag je eindelijk gaan genieten!
Hetzelfde hier, ik heb alleen last van mijn spijsvertering. Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik een buikgriepje had of een verstopping o.i.d. Voel me niet helemaal lekker, maar ik had niet gedacht dat het zwangerschap zou zijn. Ik wist zeker dat het deze ronde niets zou zijn, had met oud en nieuw ook lekker champagne gedronken en twee dagen later heb ik toch maar getest omdat ik wilde weten of ik met mijn verstopping even naar de huisarts zou moeten. Was de test al dik positief
Wat leuk dat we bijna even `ver` zijn! Ja precies ik had ook nog lekker champagne gedronken, maar ze zeggen juist op de momenten dat je het niet verwacht gebeurt het.. Nou dat was bij ons dus het geval haha' Geniet ervan meid!
Hier nog iemand die ongeveer even ver is! Ik heb bijna geen kwaaltjes, alleen last van mn onderrug en af en toe wat gevoelige (.)(.) Toen ik van mijn zoontje zwanger was kreeg ik met vijfenhalve week last van misselijkheid. Maar volgens mij is dat bij iedereen zo verschillend! De één is het 9 maanden lang en de ander helemaal niet. Dus ik zou me over de kwaaltjes niet zo'n zorgen maken. Het duurt alleen voor je gevoel zo lang voor je een echo krijgt he!
Ja verschrikkelijk lang he... Maar goed, ik voel me prima en daar is ook iets voor te zeggen De dingen die je namelijk normaal doet, kun je lekker blijven doen...(op de ongezonde dingen na dan, he?) Ik ben alleen wat eerder moe omdat ik kleuterjuf ben, nogal lang (1.80m) en dus steeds moet bukken of door mn knieën als er één wat vraagt. Maar verder doen we nergens moeilijk over! Grappig trouwens dat we allemaal heel dicht bij elkaar zitten (4 wkn 4dgn, 4 wkn 5 dgn) Dat maakt het allemaal extra gezellig!
Nou duurt inderdaad lang he! Zeker leuk dat we allemaal een beetje even ver zijn! Ik denk dat we gewoon moeten gaan genieten van de nog niet kwaaltjes periode Wanneer hebben jullie de echo? Succes met jullie zwangerschap!!
Inderdaad leuk dat we even ver zijn! Op een enkele dag na dan.. Wij hebben op 31 jan het intake gesprek en krijgen dan pas een afspraak voor een echo. Maar ik had deze week de vk gebeld om te vragen of je nog lijnzaad mag eten en toen zei ik ook dat ik best onzeker ben over mn zwangerschap ivm een eerder miskraam. O, zei ze, maar dan plannen we je gewoon eerder in voor een echo! Waarschijnlijk rond 4 feb al! Dan ben ik bijna 9 weken. Ben ook benieuwd wanneer jullie de echo krijgen!
Hier nog één die erg vroeg zwanger is en niets voelt, behalve dan ongi pijntjes. Ben erg bezorgd en bang dat het fout is. Twee positieve testen gedaan! En ook op 19 jan een echo. Kan echt neit wachten. Kon ik de tijd maar vooruit spoelen. Iedereen gefeliciteerd trouwens en heel veel sterkte