NOD gehad, zwangerschapstest negatief, symptomen/late menstruatie? 2 dagen overtijd.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Purplegates, 10 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

Hoi allemaal..

Ik heb sinds 6 februari mijn implanon laten verwijderen, twee dagen erna (8februari) menstruatie gehad die 3 dagen geduurt heeft. (tem. 10 februari). Toen heb ik via deze website en andere websites online mijn vruchtbare dagen proberen te vinden. Iedere website gaf ongeveer zes vruchtbare dagen aan met een piek op maandag 23 en dinsdag 24 februari. De laatste keer dat mijn vriend en ik in die periode nog geklust hebben was zondag 22 februari. Dus op mijn 'meest' vruchtbare dagen (wat je natuurlijk booot zeker weet via intrrnet) hebben we niet geklust. Pas terug geklust op vrijdag 27 februari.

Even voor de duidelijkheid: ik weet mijn cyclus nog niet maar ben gewoon op 29 dagen aan het rekenen omdat het voor mijn implanon ook zo was. Dus ik weet mijn cyclus NIET zeker.

Zondag 8maart zou mijn NOD geweest zijn.
    had al ongeveer een week last van krampjes/steekjes, steken rond de lies (vooral links), lage rugpijn, hoofdpijn, sinds zaterdag begon mijn rechter tepel erg pijnlijk te worden bij aanrakingen en nu twee dagen geleden begon dit ook aan de linker kant.
    Maar deze "symptomen" komen en gaan ook weer.. (heb ze wel iedere dag maar niet constant)

Heb vorige week 2 testen van kruidvat gedaan (2v5) en waren beide negatief. Gisteren nog een test gedaan ook gewoon de 2v5 en gaf weer negatief aan, maar mijn klachten blijven ondertussen wel..

Iemand een idee wat dit kan zijn? Een laat ei en mischien toch zwanger, zwanger maar nog niet genoeg hormoon? Of onregelmatige cyclus door de implanon mischien?

Ik ben compleet radeloos op het moment..

2. denise112

denise112 Niet meer actief

Ik denk een onregelmatige cyclus na de implanon.. Weet je wanneer je eisprong geweest is (door temperaturen of ovulatietesten)? Op internet kan je slechts kijken wat gemiddeld is qua cyclus en klopt in de meeste gevallen niet..

3. Purplegates

Nee spijtig genoeg niet, alleen via online.. We zijn dit wel van plan maar het is een beetje wachten tot mn volgende menstruatie..

Ondertussen zit ik wel nog steeds met de symptomen.. Denk dat ik in het weekend nog eens een test zal doen als er dan nog niets veranderd is..

Wel verwarrend en fustrerend dit allemaal..

4. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Ik heb al die symptomen als mijn eisprong eraan komt, dus misschien moet die nog komen en heb je je 'vruchtbare dagen' nog niet gehad?

5. Purplegates

Goh dat zou ook wel kunnen ja.. toch maar eens een ovulatietest gaan halen dan..

Deel Deze Pagina