Hoi hoi, Kan iemand mij helpen of herkend iemand het, Ik heb nu voor de tweede keer in 2 maand rondom mijn innesteling periode last van buikgriep.. (Vorige maand 2 dagen last van me buik) Belemmerd dit nu mijn eventuele innesteling? en zou dit ook met elkaar te maken kunnen hebben? (Deze maand vanaf zaterdag tot nu nog) Graag iemands Hulp?
Ik kan je helaas niet helpen want ik wilde net hetzelfde vragen. Ik heb afgelopen vrijdag eindelijk mijn eisprong gehad (eerste keer in drie maanden dat ik mijn eisprong vind). We zijn meteen intiem geweest en alles gedaan wat we moesten doen. Nu ben ik echter zwaar verkouden (keelpijn, verstopte neus, hoesten) en ik ben bang dat dit nadelig is voor de innesteling deze week...
Jammer dan dat niemand verder reageert kan me niet voorstellen dat wij de enige zijn die daar over na denken namelijk! haha Jammer!
Ik heb er geen ervaring mee... Zou het eens extra in de gaten moeten houden. Ik merk wel dat ik sneller 'ziek' ben sinds dat ik stopte met de pil. Ik heb nog nergens gelezen dat ziek zijn invloed zou hebben op je innesteling. Wel dat het je eisprong zou kunnen verschuiven. Ben je ziek rond je innesteling, dan zou dat ook een symptoom kunnen zijn van een innesteling. Ik zeg wel zou ... Je zou ervan versteld staan hoe je lichaam je kan bedotten...
Ik had rond de periode van innesteling twee dagen een grieperig gevoel. Maar bij was was het dus ook echt door de innesteling vermoed ik want ik bleek inderdaad zwanger. Dus of je dat elke keer rond de periode van innesteling zou hebben? Geen idee!
Ik heb dat vorige maand ook gehad, rond mijn ei sprong ik moest ineens in de avond overgeven en daarna is de misselijkheid ongeveer een week gebleven ook had ik die week een paar keer diarree met enorme buikpijn. Ook had ik andere symptomen, waar door ik dacht dat ik misschien wel zwanger zou zijn, na 3 dagen overtijd te zijn toch ongesteld geworden helaas. Deze maand, af en toe misselijk na mijn eisprong, maar weer ongesteld geworden. Ik ga dus zelf nergens meer van uit haha Succes