Mijn cyclus is de laatste tijd erg onregelmatig maar toch heb ik mijn ei kunnen vinden op 9 November (10 nov. was de test weer lichter) en we hebben 10 en 11 nov. seks gehad. Nu lees ik hier vaak dat meiden zo'n 9 á 10 dagen na hun ei licht positief kunnen testen. Nu moet ik morgen voor het eerst naar de gyn (waarschijnlijk heb ik pco) maar het zou natuurlijk heel mooi zijn als ik die afspraak kan afbellen Maar wat denken jullie zou dat te vroeg zijn of niet? Ik heb die kv testen van 5 euro in huis en ik heb nog een early test van zwanger&kids liggen.
Haha Ik heb opzich niet veel klachtjes. Alleen zijn m'n borsten wat pijnlijk. Dus morgen toch maar een testje dan
heb ook mijn ei gehad rond 9/11 en dus ook nu aan het wachten om te testen. Spannend toch ee. Heb niet veel tekens, ongemak in de buik en soms misselijk. Geen gevoelige borsten. Ik wacht ook nog even, weet niet wanneer je het beste test uitvoer. Als ik jou was, zou ik toch je afspraak behouden, gynaecoloog zal je met zekerheid kunnen zeggen of je zwanger bent of niet.
Aaaahhh jammer dat ie nu negatief is! Gelukkig kan je naar de gyn Als je je ei gevonden hebt zou je idd 10tot12 dg daarna kunnen testen. Maar ik heb bij de eerste pas 1dg voor nod licht positief getest en bij de tweede 3dg voor nod.