Kruidvat testen blijven gelijk!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by summer1983, Oct 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. summer1983

summer1983 Actief lid

Jan 26, 2011
    352
    0
    16
    Hallo,

Inmiddels heb ik al (te) veel testen gedaan, maar die onzekerheid blijft. Bij mijn vorige zwangerschap had ik namelijk al lang een knaller bij dit termijn en nu blijven de testen vanaf vrijdag hetzelfde en lopen ze niet meer op. Ben bang dat hcg niet verder stijgt.. Pff wordt echt beetje gek van mezelf ;). Wat vinden jullie ervan?

Attached Files:

2. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

May 19, 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    volgens mij kunnen ze niet meer oplopen :p

ziet er goed uit!

3. summer1983

summer1983 Actief lid

Jan 26, 2011
    352
    0
    16
    En hier mijn hele rijtje :)

Attached Files:

4. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Sorry hoor, maar hoe duidelijk wil je ze hebben ;)
    Dit is echt duidelijk positief en ik denk dat iedereen wel zulke testen zou willen hebben ipv de tuurtesten die je vaak voorbij ziet komen.

Geniet ervan je bent ZWANGER

5. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik snap wat je bedoelt! Ik heb hetzelfde, ik heb besloten om te stoppen met testen want donkerder worden ze niet. Op de foto lijken ze waarschijnlijk heel donker maar in het echt heb je het idee dat hij nog wel iets donkerder kan. Niet meer testen en als je nou echt heeeeel erg twijfelt kun je beter een cb met indicator doen die geven meteen meer duidelijkheid ;)

Succes!

6. bbxx

bbxx Niet meer actief

De kv testen van tegenwoordig zijn veranderd. Ze knallen niet meer zo. Maar zit allemaal goed hoor. Niet meer onzeker zijn, lekker genieten!

7. Senn

Senn Bekend lid

Oct 22, 2010
    713
    0
    16
    Zo duidelijk zijn ze bij mij nooit geweest en zie mijn banner! Lekker gaan genieten meid!

8. nev

nev Actief lid

Apr 5, 2013
    295
    2
    18
    Ziet eruit als een goed rijtje. Veel donkerder dan dat werden ze bij mij ook niet. Teststreep en controlestreep lijken even donker en volgens mij wordt de teststreep gewoon niet meer donkerder. Geen zorgen maken en gaan genieten!

9. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Dit is toch duidelijk positief. Ik vind het echt knallers

10. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Precies!! :D

Ik snap dat doortesten ook eigenlijk niet zo.
    Maar het zal wel een reden hebben.
    Ik doe er in iedergeval max 2 !! :D

11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mooie testen meid gefeliciteerd! Donkerer worden ze niet

12. summer1983

summer1983 Actief lid

Jan 26, 2011
    352
    0
    16
    Bedankt allemaal voor het meekijken en jullie reacties.

Weet dat ik mezelf ook gek loop te maken, was er maar een aan/uit knop om dit niet meer te doen.
    Zal het rijtje testen even toevoegen van mijn zoontje destijds. Moet dan maar vertrouwen en aannemen dat de testen niet meer zijn zoals ze toen waren..

@ Babylove, klopt idd wat je zegt. In het echt lijken ze minder duidelijk dan op de foto. Ben wel beetje opgelucht dat ik niet de enige ben.

Hieronder rijtje van mijn zoontje:

Attached Files:

Share This Page