op 14 januarie is mijn kleine geboren en ben nu zo,n 7 kilo kwijt.kan er nog iets van zelf afgaan nu of heb ik gewoon pech ik was 23 kilo aangekomen en mijn kindje woog maar 2700 gram. ik hang nu al twee weken op de 80 kilo en begin de moed op te geven dat ik nog iets zou kwijt te raken terwijl ik heel gezond eet nu.
Ze zeggen dat de eerste kilo's altijd het snelste gaan. Ik bleef en blijf ook nog steeds maar afvallen. In het begin ook 9 kg. Nu ben ik zo'n 20 kilo in totaal afgevallen. Maar ik weet niet of het uitmaakt, maar ik geef ook nog steeds borstvoeding.
hoi. mijn verhaal; 100 kilo op 9 november 10 november keizersnee 15 november thuis gekomen en voor t eerst gewogen en ik stond op 91 kilo. toen afgevallen tot 88 kilo en daar van kerts tot begin februari op en om blijven hangen tot mijn verdriet en ergenis. maar de weegschaal een schop gegeven even niet streng lijnen en t gewicht ff loslaten niet aan denken dus(heel moeilijk) maar sinds deze week weeg ik onder de 85(pffffffffffff 15 kilo van de 25 zijn er af) ik denk dat de hormonen in je lichaam best wat tegenwerken en iedereen zegt het wel 9 maanden op 9 maanden af ben bang dat ik daar echt aan moet geloven. streng lijnen (sonja bakkeren 5 weken gaf als resultaat 0 kilo eraf)mijn lichaam was er nog niet aan toe. mirell succes
ik ook in totaal 23 kilo aangekomen. luc is geboren op 30 dec. gelijk na de bevalling 8 kilo eraf. vanaf dec tot nu maar 6kilo afgevallen er moerten er dus nog 9 af. ben benieuwd. maar merk wel dat het langzamerhand bij beetjes eraf gaat. mijn buik word ook steeds iets platter en straker
ik moest na mijn bevalling van mijn eerste 8 kilo kwijt en ik heb bijna 9 maanden gedaan over 5 kilo. en als ik het om me heen hoor duurt het gewoon errrruuuugg langzaam geduld hebben denk ik bij mij was het een kwestie van opletten qua eten en 2 keer sporten in de week.
Meid ik ben 20 januari vorig jaar bevallen en ik val nog steedss langzaam af! Ik was totaal 25 kilo aangekomen en moet er nog 5 kwijt. Bij mij is het in afgelopen jaar geleidelijk aan gegaan, steeds weer een kilootje. Dus geduld loont wel (en niet snoepen natuulk, een normaal eetpatroon)
Toen Louise een maand of 3/4 was ging er ineens heel veel af. Nu zit er nog wel 7 kilo teveel aan maar ik was ook 30 kilo aangekomen in de zwangerschap.Geef het de tijd! 9 maanden op, 9 maanden af he
Die laatste 4 kilo willen bij mij ook niet! Ben nu op dieet. Heb me voorgenomen dat ik voor augustus nog 6 kilo kwijt wil Dus 1 kilo per maand...redelijk toch?
Ik was in mijn zwangerschap 13,5 aangekomen. de dag na mijn bevalling was er 8 kg af. 2 weken later nog 2 kg. Toen kreeg ik een verzakking en moest ik rust houden. Resultaat... er moet nog 13,5 kg af :-?
Ik ben in totaal 16 kilo aangekomen, Layla is nu 5 maanden oud en ik moet nog 3 kilo. Toch heb ik nog een slap en dikker buikje, pas wel al mijn oude kleren.. Het gaat wel erg langzaam, ik sta nu al een maand op het zelfde gewicht terwijl ik minder eet, meer water drink en meer beweeg... Het lijkt wel alsof het er nooit meer vanaf wil Misschien is het ook wel een kwestie van tijd... Maar ik heb zo'n lelijke muffintop en zwembandje dat ik er echt van walg
ik was 9 kg aangekomen, en ben nu bijna 8 kg kwijt, k heb t zoooo druk dat ik vergeet te eten, gelukkig ben ik geen snoeperd, dus haal ik het vergeten eten niet in... ga per 1 maart ook weer sporten, 2x in de week (zondag en mijn vrije dag, want op werkdagen wordt t denk ik te veel van het goede) .. buikje is zo goed als plat zegt manlief, maar ik vind van niet, maarik baal dan weer van mijn borsten: ze moeten echt krimpen hoor, anders ga ik huilen..
Ik was 18kg aangekomen en 13 daarvan was ik binnen 2 weken weer kwijt. 4kg was trouwens alleen maar kind Ik ben nu aan het afvallen. Ik weeg 74,5 kg en wil weer terug naar mijn oude gewicht: 70 kg. Dus met mijn verjaardag (16 juli) wil ik gewoon weer op gewicht zijn! Vind 70 kg prima voor iemand van 1.84m. Maar het is frustrerend die laatste paar kilo"s, als je dan in de spiegel kijkt denk gatsie wat een vet varken. Bij mij komt dat ook omdat mijn buik nog niet echt strak is, dat was ie voorheen wel.