ik ben nieuw hier op het forum en zal me daarom eerst even voorstellen: ik ben een jonge meid van 22 volgende maand 23 en we zijn sinds een klein half jaartje bezig om zwanger te worden. ik ben begin juni gestopt met de pil en dus ongi geworden, daarna liet de ongesteldheid ruim 3 maanden op zich wachten. toen toch weer ongesteld geworden en ben vanaf toen ook pas bezig met tellen. dus zit nu in afwachting bij ronde twee. de eerste keer zat er 31 dagen tussen. precies vandaag zit ik ook weer op de 31ste dag. ik heb het gevoel dat ik ongi moet worden maar aan de andere kant hoop ik natuurlijk dat er al een klein wondertje in mijn buik zit. het zal erg snel zijn bij de tweede ronde maar als ik zo aan het lezen ben heb ik ook verschillende klachten........ - pijnlijke borsten en jeukende tepels (had ik vorige maand ook toen ik ongi werd -af en toe misselijk -raar gevoel in mijn buik.....dan weer links dan weer recht en in het midden en een gevoel van ongesteld worden. -heeeeel onrustig slapen (wordt gewoon wakker van mezelf) -een paar dagen geleden was mijn tandvlees kapot tijdens het poetsen. - mijn urine ruikt erg sterk dat was het wel geloof ik....... wat me opvalt is dat ik deze klachten vaker lees op dit forum, maar ik kan niet achterhalen of ze daadwerkelijk zwanger waren. omdat ik nog maar 1 echte cyclus van 31 dagen heb meegemaakt weet ik niet wanneer ik kan testen als ik niet ongi wordt...wat zouden jullie doen? ik hoop er niet te veel op en ben naar mijn gevoel ook best nuchter, maar je hoopt het natuurlijk dat het zo snel raak is........ ik ga er niet van uit want mijn vriend zit de komende maanden met zijn werk zo dat hij alleen de weekende thuis is dus ik verwacht er niet te znel veel van....... kan niet op de juiste dag(en) klussen maar je we wachten af........ hoop dat jullie me advies kunnen geven over wanneer jullie zouden testen!
Haai Kijk eens onder het kopje Eerste symptomen. daar staat een hele lijst van dames die zwanger zijn en hun kwaaltjs beschrijven voordat ze wisten dat ze zwanger waren en van daarna. Veel leesplezier en veel succes!
Hoi, Welkom hier op het forum. Het is erg gezellig. Wat ik weet is dat veel meiden veel symptomen hebben en dan toch uiteindelijk ongesteld worden. Het vrouwenlichaam kan je goed voor de gek houden. Ik hoop voor jou natuurlijk dat je gewoon zwanger bent! Veel succes verder. Groetjes Lotte
hoi Jyll! Wat grappig! gezellig een brabantse! Ik ben van ongeveer de zelfde leeftijd, ik ben 23 jaar bijna 24 en kom ook uit regio Eindhoven! Ik ben nu in mijn eerste ronde dus wat dat betreft kan ik je nog niet veel advies geven. Wel wens ik je heel erg veel geluk in deze spannende maanden! Liefs wendy
Hallo! Succes meis, hopelijk is het snel raak voor jullie! Ikzelf ben na een paar maanden maar gestopt met het lezen van andermans symptomen, maakte mezelf alleen maar krankjorem daarmee .... Tsja...en wat jij beschrijft, het kan, maar ja....'t zou ook zomaar niets kunnen zijn natuurlijk ! Ik zou zowiezo nog een dag of 2 wachen en dan kan je altijd voor de zekerheid een testje doen! Succes hè?!
hey ladies.......... ben net onder het kopje eertse verschijnselen gaan kijken, maar hoe mer reacties je leest hoe mer je gaat denken dat je dat ook hebt........ gek wordt ik ervan dus daar ga ik verlopig maar niet meer heen. ik weet het je lichaam kan je goed voor de gek houden dus vandaar dat ik nu nuchter blijf en gewoon denk dat mijn ongi eraan komt! kan het alleen maar mee vallen... heb besloten om volgend weekend een test te doen als ik het nog niet ben. mijn vriend gaat namelijk maandagochtend weer weg tot vrijdagavond en we willen hem wel graag samen doen........ wordt een spannend weekje! ik houd jullie eop de hoogte en jullie natuurlijk ook al het geluk van de wereld........! vind het leuk om hier met julie te kletsen......heb het namelijk in mijn omgeveing tegen niemand verteld dat we bezig zijn.... dat is het fijne van internet hihi kan je toch een beetje anoniem blijven maar toch je gevoel kwijt....... liefs......
Dat wordt een hele lange en spannende week voor jullie! Ik vind het altijd erg moielijk om niet te gaan testen. Maar hopelijk is het voor jullie "nu al"raak!Succes!