Pijn na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zusteryvonne, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zusteryvonne

zusteryvonne Actief lid

9 mrt 2011
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mensen,

Ik heb een vraag, ik heb van de week mijn eisprong gehad (ws gisteren of eergisteren)
    Nu heb ik steeds een pijnlijk gevoel in mijn buikpijn. Deze klachten heb ik nooit! Heb een goede stoelgang, dus dat kan het niet zijn.
    Hebben mensen die zwanger willen worden ook deze klachten.
    IK had gelezen dat je zwangerschapsklachten niet zo snel zal gaan voelen.

Hoop wat ervaringsverhalen te horen

liefs yvonne

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

De eerste maanden nadat ik gestopt was met de pil heb ik mijn eisprong nooit gevoeld en had ik ook nergens last van.
    De laatste 2 maanden is dit veranderd en heb ik wel last van steken in onderbuik (zijkant)en heb ik het idee dat ik het echt voel als mijn ei gaat springen.
    Is de pijn heel erg of is het goed te doen?

3. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hoi Yvonne,
    ik ben in dec '10 gestopt met de pil. rondom mijn 1e vermoedelijke eisprong heb ik ook veel buikpijn gehad. daarna heb ik nog zeker 3 a 4 dagen een heel gevoelige onderbuik gehad. ik had zelfs de ha nog gebeld. als het na het weekend niet over was, moest ik langskomen. dat hoefde gelukkig niet meer.

succes ermee!

4. zusteryvonne

zusteryvonne Actief lid

9 mrt 2011
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik ben al 2 jaar gestopt met de pil en heb nog nooit last gehad van de eisprong. Maar nu we zwanger willen worden, en hebben dus rond de eisprong gevreeen. Nu is mijn eisprong over en heb last van mijn buik.
    Lijkt mij niet dat ik opeens last heb van de eisprong, want dat heb ik nooit. Heb meer het idee dat ik last heb van de sperma en de activiteiten in mijn baarmoeder. Maja kan dit wel
    Vind het zo vreemd, kan mij niet voorstellen dat ik al zwanger ben, zeg maar.
    Vroeg mij af of mensen hier ervaring mee hebben, of zij ook deze klachten hadden voordat ze wisten dat ze zwanger waren

Deel Deze Pagina