Zou ik nu al symptomen moeten hebben?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Deb26, 31 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Niet opgeven. Ik heb ook 2x een test gedaan: de laatste 1,5 week nadat menstruatie zou moeten komen. Negatief. Voor de derde keer getest: na 2 weken: nu wel positief.. voor de zekerheid nog 2x getest in de dagen erna (kon het niet geloven): blijft positief. dus meid, als je menstruatie wegblijft: gewoon opnieuw testen!

2. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Bedankt allemaal voor jullie reacties..

Tot nu toe nog steeds geen :evil: :evil: .
    Heb vandaag toch maar weer een tampon ingedaan voor de zekerheid. Ervan overtuigd dat ik ongesteld was geworden, deed ik m uit en nog steeds niks..

Heb vandaag meer last van mijn buik lijkt het wel, dit keer niet alleen menstruatie krampen maar ook een opgeblazen gevoel en 'normale' krampen..
    Heb vandaag ook wat last van mijn onderrug en ben met vlagen misselijk.. Zou ik dan toch? Of zit het gewoon tussen mijn oren?
    Als dit zo doorgaat ,doe ik woensdag weer een test. Dit ga ik nooit redden om het weekend pas te testen...

Mijn felicitaties voor degene die zwanger zijn! Helemaal leuk..

Groetjes Debby

3. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Heel herkenbaar allemaal Debbie.. ik hoop dat het echt raak is. Heel veel succes en laat ons iets weten als je weer hebt getest! Zo zat ik ook 2 weken te tobben... zal het wel, zal het niet?

4. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ongelooflijk, nog steeds niks....

Krijg steeds meer het gevoel van.... zou ik?
    Heel stom eigenlijk want dan is de teleurstelling alleen maar groter als de duvels wel komen..

Volgens mijn vorige cyclus ben ik nu 5 dagen overtijd en volgens een cyclus van 28 dagen ben ik 3 dagen overtijd...

Er ligt een test hier in huis, ik zit er heel erg aan te denken om m toch te doen straks.. Wat denken jullie?

Groetjes Debby

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Doe m 's morgens, dat kan echt schelen!
    Succes!

6. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Heb m uiteindelijk toch gisteravond gedaan, weer negatief.
    Ik leg me er nu maar bij neer dat dit waarschijnlijk allemaal door het ontpillen komt. Wat een troep zit er eigenlijk in die pil dat ik me nu zo beroerd voel, lijkt wel of ik aan het afkicken ben.. Ben gewoon een hormonen junk :)

Ach, laat deze cyclus dan maar gauw weer voorbij zijn, zit nu op dag 35 ofzo..

Groetjes Debby

7. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Vandaag toch ongesteld geworden, blij toe want ik was die twijfels toch wel goed zat..

Dus op naar ronde 3..

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden!
    Hopelijk is het voor ons allemaal snel raak..

Groetjes Debby

Deel Deze Pagina