Hallo, Ik heb nog 4 dagen te gaan voor ik mag gaan testen. Nu zit ik al een weekje niet lekker in me vel. Met vlagen misselijk, opgezette buik en een zeurend gevoel in me buik ( ander gevoel dan opkomende menstruatie). Nu heb ik met een vriendin gesproken die weet dat we het aan het proberen zijn. Zij geeft aan dat ik moet wachten tot ik zeker een week overtijd ben. Mijn gevoel zegt haal een test. Wat adviseren jullie testen of toch nog even wachten?
Haha, teste!!!! Maar ja ik ben dan zelf heeeel erg ongeduldig heh ik teste zelf ook vanaf een week voor nod. Gelukkig had ik beide keren op 5-6 dagen voor nod een positieve test . Ik hoop jij ook! Het is natuurlijk verstandiger om te wachten tot je nod
Ja haha, normaal gesproken heb ik weinig last van testdrang en een positief gevoel dit keer wel. Dus wie zal het zeggen. Misschien dat ik er morgen toch een haal en dan kijk wat ik ermee ga doen.
Wachten tot je een week overtijd bent vind ik ook wel weer erg lang hoor..Als jouw gevoel zegt testen, zeg ik; doen!! Succes, ik hoop het voor je!
Ik zeg ook testen Ik heb in december 6 dgn voor Nod positief getest. Maar helemaal zeker weten doe je natuurlijk op je Nod en sommige een paar dgn na Nod. Ik ben erg benieuwd, spannend!!
Tsja..denk dat je het aan de juiste mensen vraagt!! TESTEN!! Hier binnen de meeste al op 4dpo te testen. En eerlijk gezegt vind ik 1week overtijd erg lang
Ja ik ga morgen even langs de kruidvat, mijn vriend is woensdag thuis dus mogelijk wacht ik tot woensdag ochtend zodat we samen in spanning gaan zitten.
Hoi allemaal. Ik zou mij allereerst even voorstellen.. Ik ben stephanie (27) en sinds vanaaf lid van dit forum. Ik heb sinds 7 jaar geleden te horen gekregen dat ik Crohn heb. Nu is mijn ziekte sinds 2 jaar gelukkig stabiel en mogen we er voor gaan. Sinds februari 2012 zijn wij t traject ingegaan bij de gynaecoloog.. Tot nu toe nog steeds niks. Maar ben nu wel een week overtijd.. Gister inspanning gezeten door middel van een test doen en helaas negatief. Maar ik voel ook niks. Ja in m'n buik af en toe steekjes en zere ogen s avonds maar meer niet. Heeft iemand dit al eens meegemaakt en zo ja wat raden jullie mij aan.. Voor mezelf heb ik eigenlijk zoiets van ik wacht tot donderdagochtend en test dan opnieuw. Indien weer negatief dan maar bellen met gynaecoloog
Ik zou wachten. Iig tot 1 dag na je nod. Die kruidvattesten testen best vaak héél licht positief en de kans dat je dan toch nog op je nod ongesteld wordt is best groot en die teleurstelling is dan echt enorm ... ik zou nog even wachten. Maar goed, wie ben ik!
Dus eigenlijk gewoon wachten op t moment dat ik weer ongesteld zou moeten worden. Dat is nog zo'n 18 dagen zeg maar..
Oke dan ben je niet meer aan het ontpillen, ik durf het helaas niet te zeggen. Door stress kan de menstruatie uitblijven. Misschien kun je over een paar dagen nog een keer testen en anders inderdaad contact opnemen met een dokter.
Ja denk dat ik dat idd maar doe.. Donderdag ben ik 1,5 week overtijd.. En om nou te wachten tot de volgende menstruatie datum.. Weet niet of ik dat volhoud.. En 1,5 week overtijd lijkt me denk ik wel genoeg reden om t nog een x te proberen en idd ander maar weer contacten met de gynaecoloog.. Dank je wel in iedergeval