Hier een ervaringsdeskundige wat betreft het snel weer zwanger zijn, haha. Ik was 24 augustus 2009 bevallen en 25 juli 2010 bevallen van de volgende, 11 maandjes tussen dus. Het is hard werken en het is vreselijk pittig maar zo vreselijk leuk!! We noemen ze hier al jip en janneke want waar de ene is is de andere ook. Gefeliciteerd, suc6 en geniet!!
Nou, vanochtend weer een testje gedaan, en ik begrijp er niets meer van. Zie een heeeeeeeeeeel vaag lijntje. Heb een foto gemaakt maar denk dat de foto niet duidelijk genoeg is. Eergisteren test van de testpoint positief. Gisteren test van de testpoint negatief. Vanmorgen test licht positief. Ik denk dat ik het voor nu maar gewoon ff los moet laten en dan maar kijken wat de 14e me brengt. De rode duivels of niet. Raak je toch ook verward van, van zoiets pfffffff.
Ik denk een heel vaag streepje te zien, maar wel wat ver naar rechts.. Spannend voor je.. ben benieuwd of je over een weekje ongesteld wordt of niet!
Ik haat test point testen. Heb daar ook meerdere vreemde streepjes op gekregen. Was helaas niet zwanger. Succes met afwachten. Erg naar die onzekerheid.
ook ik zie een licht roze streepje en indd iets te veel naar rechts maar volgens mij staat ook de controle streep meer naar rechts dan normaal dus dat zou betekenen dat die test gewoon wat scheef ik de houder zit.
Maar zou die test dan al niet donkerder moeten zijn qua teststreep ?? HCG verdubbeld toch elke 2 dagen ?? De kleur van het streepje is nu net zo donker als de allereerste test wat ik van de week deed op 5 januari met middag urine. Lijkt mij toch dat het streepje dan donkerder moet kleuren, ook al zit ik nu nog steeds 6 dagen voor mijn NOD. Kan toch niet zo zijn dat die 2 testen vals positief zijn, en die ene negatieve wel goed is ?? Ben er gewoon zenuwachtig van haha.
Ik zie ook een vaag streepje. Zou zelf een cb digitale test doen, daar kan je het niet mee missen: zwanger of niet zwanger. Succes!
Wat spannend allemaal. Jeetje! Ik zweer persoonlijk bij de KV2v5 als ik duidelijkheid wil ... Maar waarschijnlijk is het verstandig om nog een paar dagen te wachten voor een nieuwe test (al is dat natuurlijk heeeeeel moeilijk!). (ik had bij mijn dochter overigens vanaf innestelling kwaaltjes, dus dat kan. Pas 2 wkn daarna kreeg ik een positieve test!)
Heb er zelf ook over getwijfeld om een digitale cb te halen, maar ik vraag me af of die wel 7 dagen voor de nod gebruikt kan worden ? Dingen zijn best prijzig. ( alhoewel ik er drie versleten heb bij mijn dochtertje omdat ik maar niet kon geloven dat ik zwanger was haha ) Maar goed, toen zat ik dus al bij de 1e test op mijn NOD, en nu zit ik er nog een week vandaan. Mijn moeder vroeg vanmiddag al : kun je niet zwanger zijn ? Tjaaaaaaaaaaaaa mam, goh, dat had ik zelf ook nog niet bedacht Misschien morgen toch maar een digitale cb kopen anders. Hoe kijken jullie eigenlijk aan tegen de vroege zwangerschapstest van Testpoint ? Die kan 6 dagen voor de NOD toch ?? Aaahhhhhhhhhh wordt gillend gekkkkkkkkkkk