@lachebekje: knap van je dat je nog niet gaat testen. 'k weet hoe moeilijk dat is.. Vorige maand heb ik ook getest (we zaten in de eerste ronde) negatief uiteraard. En de teleurstelling is dat erg groot. Nu ga ik gewoon afwachten of ik wel of niet ongesteld word. (ben er nu namelijk van overtuigd dat ik niet zwanger ben... heel gek)
Goed hoor van je! Wacht het even rustig af, je merkt het vanzelf. En als je overtijd bent kun je altijd gaan testen.
hey lachebekje ik sta gelijk met jou op de augustus lijst ! en sta sinds vandaag in dubio.... ik vind het heel knap van je dat je niet gaat testen ! maar ik kan het niet laten, denk toch echt dat ik morgen ochtend een test ga doen al weet ik dat het wat vroeg is ik wil het gewoon weten ! wilde je dit even laten weten omdat we naast elkaar zitten op het bankje die laatste paar dagen wachten, zijn echt het ergste.... sterkte
Hey iedereen! Ja makkelijk is het niet maaaaar ik moet op men tanden bijten en ik voel me niet zwanger dus zou volgens mij een verspilling van de test zijn ^^ (ook al weet ik niet hoe zwanger zijn voelt lol) Ja evan als je je test doet hoop ik dat die positief voor je uitdraait hihi! de kussentjes zijn al goed gevuld khoop dat er toch wat roze tussen zullen zitten Ik weet wel sinds dat ik met de pil gestopt ben ik veeeeeel vrolijker ben of is dat nu maar een idee xxx
ik had 4 dagen voor mijn nod getest met kruidvat,negatief, op mijn nod niet ongesteld,getest licht positief, dagen nadien blijven testen
Oh das super goed nieuws belgischemama! Ik zie dat je al een hele tijd bezig was dus van harte gefeliciteerd!!! Ik wacht nog even af wil mezelf een teleurstelling besparen, als het toch magisch genoeg nu zou gebeurd zijn vraag ik me af hoe ik dit nog voor men ouders ga verbergen ik zou met een glimlach van hier tot in Tokio lopen!!
Hai lachebekje weer een dag dichterbij de 4 augustus !!! Zet hem op hou vol ! Ik kon het niet laten dus heb ik vanmorgen een test gedaan, en wat denk je daar zien we eerst een schaduw lijntje te voor schijn komen. meteen tuur hulp van mijn man ingeschakeld en het schaduwtje werd iets duidelijker ow ik hoop zo dat het goed blijft zitten ! ts toch anders om een niet over duidelijke test te hebben, en in je achterhoofd het verhaal van twee maanden geleden. Toen hadden we een digitale test die zei 1-2 zwanger en op dinsdag begon het bloeden we zijn nu dus voorzichtig blij en doen volgend weekend nogmaals een test als het bloeden tenminste weg blijft...