Hallo, Ik heb vorige week s.nachts last gehad van krampen wat doorging naar mijn rug.aangezien het de eerste is en ik geen idee heb van wat je wel of niet moet voelen dacht ik dat het niks bijzonders was..s,morgens bleef ik harde buiken houden en toch de vk maar even gebeld..die is langs geweest en heeft gevoeld en mn baarmoeder was wel soepel en verweekt..gelukkig s het later afgezakt en heb ik verder geen last meer gehad..af en toe last van harde buiken..had het die week ervoor ook erg druk gehad en wijt de klachten daar maar aan. hoe lang kun je lopen met een verweekte baarmoeder? ik ben nu 34 wkn. kan de baby dan al eerder komen of kan ik ook nog overtijd lopen? de baby is wel al aan het indalen... tevens heb ik nog een vraag met 30 wkn is de baby geschat op 1543 gram is dat normaal voor die weken en hoe groot zal de baby dan ong. worden? Alvast bedankt.
Hoi pascha, Je kan heel lang blijven lopen met een verweekte baarmoeder, het zegt niets over wanneer je kleintje geboren zal worden. Sommige vrouwen lopen 4 maanden met 2 cm ontsluiting. Maar je hebt weeen nodig om de baarmoeder verder te laten verweken en ontsluiting te krijgen. Ik kan je niet vertellen hoeveel je kindje zal gaan wegen. De laatste weken kunnen kindjes nog 200 tot 500 gram per week aankomen! Groetjes Imke
Hoi Imke bedankt voor je reactie..maar 1543 gram met 30 weken is dat normaal voor de kleine? Groetjes