Zou ik toch zwanger kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LW85, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Oww dat had ik niet gelezen!
    Dan is hij sowieso negatief want dan komt er dus een grijs lijntje te staan.
    Normaal gooi je testen na 15min weg;)

Dus ts,even een nieuwe doen!!

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik had met mijn jongste zoon ook rond NOD een bloeding en ook met 7 weken. Volgens de gynaecoloog beide nog van de innesteling.

3. dphoek

dphoek Niet meer actief

Ik heb even niet gekeken wanneer de eerste test is gedaan. Ik zie eerlijk gezegd geen streepje. Maar ik hoop dat een nieuwe test wel positief wordt!

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag

ze heeft die test op 25 dec gedaan en na 4 min was dit streepje er. toen heeft ze dus deze foto gemaakt. ze plaatst em nu omdat iemand vroeg of ze de foto nog had. hierna heeft ze geen test meer gedaan :D haha ik snapte et ook al nie maar had alles teruggelezen.

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Juist Sammy! Vandaag geen test gedaan, kon niet naar de winkels ivm werk.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat noemen ze dan zo maar je innesteling is dan al een paar weken geleden dus dat kan dat toch nooit meer daarvan zijn:heb toen ik voor mezelf veel gezocht heb op internet gelezen dat de gyn dit zo noemen maar meer als een naampje ervoor te hebben;)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wanneer ga je testen dan nu?

8. poppedop

poppedop Lid

25 dec 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie geen streepje op de test... Dus zou bij twijfel morgen een nieuwe test doen

9. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik heb nog geen test gehaald. Vanmorgen had ik ineens weer helder rood bloedverlies en lichte krampen.
    Misschien was mijn menstruatie van 25-12 nog niet helemaal goed doorgezet, het stopte na 2 dagen. Misschien is dit het restant en had ik daarom die klachten..

10. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kijken of het bloedverlies aanhoudt.

Ik zag op je test wel een heeeeeeeeel licht streepje, maar een te licht streepje kan wijzen op een te laag hcg gehalte en dat eindigt meestal in een Vmk.

Ik denk dus niet dat je zwanger bent.

11. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik zou over twee a drie dagen nog keer testen ik zag ook een ligt streepje

12. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik zou toch nog een keer een test doen. Ik heb 3 weken lang bloedverlies gehad waarvan de ha en de vk dachten dat het een vmk zou zijn geweest. Had steeds een vage streep en dus maar de vk gebeld. 3 weken geleden ben ik daar geweest en heeft ze een echo gedaan waar niks op was te zien. 2 weken geleden moest het bloeden gestopt zijn en moest ik nog een test doen die dan negatief zou moeten zijn. Het bloeden was gestopt een dag voor ik zou testen en op de dag van het testen had ik weer een licht streepje. Ik mocht dezelfde dag nog bij de vk komen voor een echo. En daarop was te zien dat ik toch wel zwanger ben. Ik moest voor de zekerheid nog bloedprikken omdat het erg verwarrend was. Uit het bloedonderzoek bleek dat ik een vroege zwangerschap had. Wat ik met mijn verhaal wil zeggen is dat niks zeker is. Een licht positieve test is volgens de vk toch echt zwanger dus ik zou toch nog eens testen. Suc6 ermee...

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hmm. heb toch maar testen besteld nu. Voor de zekerheid.

@Kwebbel: hoeveel was et bloedverlies bij jou? Hier wel helder donkerrood maar tampon is niet nodig. Is ook wat slijmerig. Heb ook geen kramp oid.

14. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik had ook geen krampen en het leek wel of ik 3 weken lang ongi was. De ene dag redde ik het met een inlegkruisje en de andere dag moest ik maandverband gebruiken. Dus het verschilde. Ook was het de ene keer bruin oud bloed en dan weer helder rood bloed en af en toe met stukjes of slijm...

Deel Deze Pagina