Hallo allemaal, Sinds ruim een week slaap ik heel slecht, moeite met inslapen en doorslapen. Lig echt uren wakker, dat terwijl ik normaal een nachtrust van ruim 8 uur nodig heb. Nu was ik aan het kijken voor een slaappilletje, maar bij alles wordt het afgeraden als je een kinderwens hebt Wat nu? Hebben meerdere meiden hier ervaring mee? Welk pilletje zou ik wel kunnen nemen? Graag hoor ik jullie ideeen/ervaringen! Liefs JAM
Kom je wel tot rust 's avonds? Of maak je je zorgen over iets? Er is van Pickwick nu ook thee dat 'Slaap lekker' heet en bij mij werkt het. Misschien kan je dat proberen?
Kijk eens naar melatonine, dit is een lichaamseigen stof dus ik neem aan dat je dit ook kan nemen terwijl je een kinderwens hebt. (Kijk dit wel even voor de zekerheid na, ik ben geen expert)
Kom niet echt tot rust. Ben veel aan het malen over de kinderwens.. Zit me zo dwars dat het maar niet wil lukken, ik ben daar heel veel mee bezig (bewust en onbewust). Ga morgen ook weer bellen met de fertiliteitspoli, kijken of ze ons verder kunnen helpen. Bedankt voor de tip, ga ik gelijk kopen!
Ook bij melatonine moet je contact opnemen met je huisarts als er een kinderwens is. Als het zo blijft deze week, overleg ik idd met de huisarts. Bedankt!
In melatonine die je bij de drogist kunt krijgen zitten helaas hulp stoffen, waardoor je het niet mag slikken Of ja het afgerande word als je zwanger wilt worden... JAM, idd de thee van pickwick kun je proberen, ook warme melk met honing en anijs kan je proberen!! Werkt bij mij alle 3 erg goed
Oké, ja daar weet ik verder ook niets van. Onze kids hebben het van de apotheek op doktersrecept. Dus daar zou vast ook wel verschil in zitten. JAM, ik zou idd gewoon even wat advies inwinnen bij de huisarts...!!
Meestal is die speciaal gebaseerd op de behoefte van kinderen en dan zitten er ook andere hulpstoffen in. Melatonine op zich is ook zeker niet slecht omdat het inderdaad een lichaamseigenstof is.
Welterusten thee van kneipP! Helpt hier heel goed! Alleen weet ik eigenlijk niet of je dat mag gebruiken als je zwanger bent/wilt worden....
Enne wat ook hielp bij mij: lezen voor het slapen gaan in combinatie met rustgevende muziek. In de meest stressvolle tijd heeft me dat goed geholpen