Hallo lady's, Ik weet het niet meer.... ik ben 3 mei gestopt met de pil! volgens de calculator waren mijn vruchtbare dagen van 23 t/m 27 juni en 27 juni mijn eisprong.... om de dag hebben we geklust toen.... na mijn eisprong was ik met vlagen misselijk, vaak een volle blaas, lage onderrug pijn, pijn in mijn re lies, als ik achter de computer zit ruik ik de hele tijd een soort van sigarettenrook (terwijl wij alle twee niet roken, en visite mag ook nooit binnen roken), ik heb de ziekte van crohn en ga dus altijd dagelijks naar de wc, nu al een paar keer gehad dat ik een dag niet ben geweest! Ik heb nu ook al een aantal dagen Rommelende darmen (nog nooit last van gehad), en best veel moe, moeier dan normaal), aantal dagen na mijn eisprong voor mijn ongi, flinke menstruatiekrampen gehad.... vorige maand had ik een cyclus van 32 dagen..... 7 juli had ik een klein puntje bloed in mijn onderbroek, 8,9 en 10 juli enkel alleen een beetje lichtroze bloed met afvegen met slijm, er komt helemaal niks in mijn maandverbandje zelf! ook geen menstruatiekrampen of iets, waar ik altijd last van heb best wel heftig! is dit nou mijn menstruatie of kan het toch raak zijn????????? Ik heb een site gevonden een tijd terug http://www.ikbenzwanger.com/vragenlijst.php daar moet je een vragenlijst invullen en dan is dit de uitslag bij mij, dit zijn niet alle vragen, je krijgt er een aantal te zien bij de uitslag..... Symptomen Uw antwoord Punten Gespannen borsten beetje 1 Bloedverlies ja 2 Kramp beetje 1 Donkere tepels geen 0 Vermoeidheid veel 3 Misselijkheid veel 3 Vaak plassen ja 2 Rommelende darmen veel 3 Stijging in temperatuur geen 0 Uitblijven menstruatie geen 0 Uw totaal 15 Uitleg >15 De symptomen geven aan dat u best zwanger kan zijn. Spannend! 10-14 Let de komende dagen goed op uzelf, wie weet bent u zwanger. 5-9 U kan zwanger zijn, meer waarschijnlijk komt uw menstruatie bijna op gang. <4 U bent waarschijnlijk niet zwanger. Slik wel alvast foliumzuur. Wat denken jullie? Ook met dat lichtroze bloedverlies met slijm wat ik heb met afvegen? Morgenochtend toch maar even een testje doen? Groetjes Nathalie
Je kan altijd testen, dan weet je het zeker. Maar wat je omschrijft klinkt een beetje als mijn ongi's sinds ik de pil niet meer slik! Zou het met 1 tampon afkunnen bij wijze van spreken. Ik zou zeggen, test morgen ochtend gewoon. Alsie positief is weet je genoeg. En issie negatief, dan kan of je ongi nog komen of het was idd je ongi. Was het ongeveer wanneer je ongi moest komen dan?
Als ik nu wel een cyclus zou hebben van 28 dagen dan moest ik 6 juli ongesteld worden en zou ik weer een cyclus hebben van 32 dagen dan moest ik 10 juli ongesteld worden..... ik weet het niet meer.....
Zie dat je ongeveer gelijk met mij gestopt bent met de pil. Mijn eerste ronde was 29 dagen en de 2e was 28 dagen. Kan bij jou de 2e ronde dus ook prima wat korter zijn. Had je al getest?
Ik ben benieuwd of je al een testje hebt gedaan. Bij zo'n uitslag, maar ook bij die symptomen, zou ik al lang niet meer kunnen wachten! Spannend, hoe is het nu?
Ik heb getest en ben niet zwanger Kan je ook ongesteld zijn dan zonder dat er wat in het maandverbandje komt? Dat het alleen is met afvegen? Ik ben altijd flink ongesteld geweest, de laatste keer was het ook heel weinig naar heel veel.... vanmorgen had ik ook niks meer met afvegen dus ben 4 dagen ongesteld geweest dan is dat niet te kort? heb 11 jaar de pil geslikt dus weet niet hoe het is zonder pil..... vandaar al die vragen.....
Ik was met de pil altijd 6-8 dagen flink ongesteld. Ben gestopt met de pil en was maar 4 dagen ongi en maar zo weinig dat ik het met 1 tampon had afgekund. Nu 2e keer ongi geweest en het was nóg minder dan de vorige keer! Idd alleen met afvegen wat. Schijnt normaal te zijn, meerdere dames hebben dat. Kan je nagaan wat de pil allemaal doet Ik heb hem 10 jaar geslikt. Grappig, we lopen zo echt gelijk op
Hahaha nou idd wat de pil allemaal wel niet doet! Zijn jullie ook voor jullie eerste wondertje bezig? Misschien zijn we dadelijk wel tegelijk zwanger... Ik heb vandaag de etos zwanger worden pillen gekocht, schijnt dat veel vrouwen daar snel mee zwanger zijn geworden!
Yups, ook voor een eerste wondertje ja Ik slik niks anders dan foliumzuur. Heb ook gelezen dat die etos pillen je cyclus in de war kunnen schoppen, dus daar begin ik nog maar niet aan! Ik hoop dat we allebei begin augustus een dik positieve test in handen hebben Drie keer is scheepsrecht toch