hoi allemaal, ik heb een tijdje terug een mk gehad van ons eerste kindje met 8wk. ik voelde toen al snel dat het anders was in mijn lijf en dati kanders was prikkelbaar enz. nu had ik dat deze maand ook weer dus dacht zit goed steekjes alles gevoelig, prikkelbaar, veel moe, hoofdpijn enz maar nu ben ik nog voor ik ongi moest worden ongeveer 1,5 ongi geweest minder als anders maar wel rood bloed normaal ben ik het zeker 4 dagen. dat was donderdag en vrijdag daarbij was ik op in van de avonden er misselijk en had het koud, spierpijn dacht dat is de griep misschien. nu heb i khet weer begon vandaag laat op de middag en tot nu toe nog steeds ook onderrugpijn erbij en steekjes in mijn buik. dus i kweet het niet naders ongi als normaal en eerder terwijl ik normaal altijd de klok op de dag kan zetten. en dan deze dingen erbij wat denken jullie. ik had getest voor mijn ongi toen was hij nog negatief maar was ook vroeg. zou eigenlijk 7 mei ongi moeten worden en testen. heeft iemand hiet ervaring mee? kan ik toch zwanger zijn?