Zwanger? maar test: niet zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door EmpressR, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmpressR

EmpressR Lid

11 apr 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik denk dat jullie met jullie ervaringen mij misschien verder kunnen helpen..

Ik ben al zeker een jaar niet meer aan de pil.
    Nou had ik op de 15de dag van mijn cyclus zeurende buikpijn dus nam ik aan dat, dat mijn eisprong zou zijn en hebben mijn vriend en ik die avond sex gehad. Eigelijk heb ik me dr verder niet mee bezig gehouden omdat ik het best druk had. Ik ben al eerder zwanger geweest en weet ongeveer wat ik toen voelde (al is het vaak ook anders bij een 2de zwangerschap) maar wat ik toen had, heb ik nu ook en dat is pijn bij het vrijen. Dat gevoel heb ik anders NOOIT en toen ik zwanger was wel en nu op dit moment ook. Het lijkt net of hij ergens tegen aan stoot of te diep stoot. niet echt een fijn gevoel.
    Verder heb ik ook pijn aan mijn tepels en hoe meer ik naar de dag ga van overtijd zijn, gaan mijn borsten ook pijn doen. Ik heb ook ontzettend veel afscheiding en ben ook misselijk wat vaak in 1x komt of in vlagen. Ben ook in 1x super moe. Ik herken wel veel wat ik eerder heb gehad bij mijn vorige zwangerschap (wat overigs in een miskraam is geëindigd).

Vandaag moet ik ongesteld worden, maar het enige tot nu toe heb ik alleen ontzettend veel afscheiding en de rest van mij klachten.
    Dus ik dacht vanochtend laat ik een test doen (kruidvat eigen merk).
    uiteindelijk is de uitslag niet zwanger.

Komt dit vaker voor? of ben ik gewoon niet zwanger?
    Ik "voel" me wel zwanger en normaal voel ik altijd wel dat ik ongesteld moet worden .. maar deze keer niet heb alleen harde buik en wel beetje een drukkend gevoel anders als ongesteldheidsbuikpijn.

dus ben benieuwd? ik wacht natuurlijk gewoon af de komende week .. maar wou even weten of jullie het dit herkennen en wel zwanger zijn/waren.

Xxx

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Helaas lijken de klachten van het ongi worden en zwanger zijn heel veel op elkaar. Ik zou als ik jou was nog een paar dagen wachten. Misschien maak je laat hcg aan, dat kan natuurlijk ook. Ik duim voor je !!!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zolang je geen menstruatie hebt kan het nog steeds... ik zou over 2 dagen nog eens testen en hopelijk is hij dan wel posi!

4. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    ik had jou verhaal kunnen typen, ik heb precies hetzelfde. ben nu 16 dagen overtijd, en heb nu 6 testen gedaan, allen negatief. de laatste heb ik net nog gedaan.. maar ik voel me wel zwanger, heb ook de hele dag een zeurderige pijn in mijn onderbuik, wat het oprekken van de baarmoeder kan zijn. morgen ga ik een bloedtest doen, denk dat ik te laat of te weinig hCG aanmaak, bij S. testte ik ook pas positief met 7 weken..

ik duim natuurlijk voor je dat je zwanger bent!

5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    bij mijn dochter maakte ik ook weinig hcg aan en had k pas 10 weken na nod een posi test. Dus t kan wel zo zijn. Ik hoop dat t bij mij nu weer zo is. Had 17 feb een mk en sindsdien nog geen ongi! Hoop voor je dat je toch zwanger bent.

6. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    dag dames bij mij ook het zelde 2 testen verder en nog steeds negatief.................en geen ongie.........'
    last van mijn liessen en boobs........en extreem het gevoel dta het zeker raak is..................

7. Dushi

Dushi Nieuw lid

28 jan 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook dames,

Inmiddels 11 dagen over tijd en 2 testen verder nog steeds negatief. Heb 3 IUI achter de rug en nou pauze. Toe ging alles ook langzaam. Ga er vanuit dat het nou ook is en miss wel zwanger ben.

8. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wil je hoop niet wegnemen, maar was er voor deze zwangerschap een paar keer heilig van overtuigd dat ik zwanger was, zelfde klachten als ts, net als wat ik bij mijn eerste zwangerschap had, maar helaas niet zwanger. Wel werd die keren mijn cyclus in de volgende maanden langer.

Deel Deze Pagina