Wat denken jullie... al 16 maanden bezig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cycy, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, Ik ben al zeker een half jaar niet meer hier op het forum geweest. Ik merkte dat ik mezelf gek maakte met verhalen van anderen. Maar nu moest ik gewoon even mijn verhaal kwijt en jullie mening weten.

Sinds December ben ik bij de gyneacoloog onder behandeling. De zaadproductie van mijn partner was tijdens de gewone testen niet erg goed. De hoeveelheid was goed maar de bewegelijkheid een stuk minder. Vervolgens heb ik meerdere echo's gehad om te kijken wanneer mijn eisprong was. Toen die er eenmaal was, zou ik een "prachtei" krijgen volgens de gyneacoloog. Ik en mijn partner vol goede moed geklust en de volgende dag moest ik terugkomen. Weer een echo en ja hoor mijn Ei kwam er nu ech aan. Toen heb ik gelijk een samenlevingstest gehad en daaruit bleek dat ik geen vijandig slijm had en dat de beweegelijkheid van het zaad prima was.

Feiten:

03feb: eisprong
    rond 08feb ongi gevoel. Buikpijn en rugpijn
    nu: geen ongi gevoel, pijnlijke borsten, snot en snot verkouden vanacht de hele nacht last gehad van boeren/oprispingen,,..

Na 16 maanden durf ik echt niet meer te hopen dat het nu ineens wel is gelukt maar mijn gevoel zegt toch iets heeeeel anders.. wat denken jullie?

Alvast bedankt voor het reageren en de voor de moeite die je hebt genomen om mijn verhaal te lezen.

xxx Cycy

2. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Erg herkenbaar. Waren ook al bijna 1,6 jaar bezig. De laatste keer belde mijn vriend dat hij onderweg was naar huis. Toen ik zei dat ik nog niet getest had, vond hij dat ik dat wel alvast alleen kon doen. Het was toch altijd negatief. Ineens kwamer er twee dikke strepen. Heb vreselijk gehuild en daarna nog 4 testen gedaan en allemaal dik positief. Het kan dus nog steeds. Goed bereid kost even tijd :) wanneer is je nod? Zou gewoon een testje wagen en ik hoop heel erg dat het een posi test wordt!!

3. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn NOD is de 17de dus ik wil nog wel eventjes wachten. Ik heb ook afgelopen vrijdag bloed laten prikken voor progesteron gehalte en vandaag weer. En donderdag belt de gyneacoloog om de uitslag door te geven dus dat wil ik eerst afwachten denk ik. Maar heel fijn om te horen dat het toch nog maar zomaar kan gebeuren !

4. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Meid, kijk naar mijn onderschrift. Mijn vriend heeft slecht zaad, de ene keer nog slechter als de andere. Mijn gynaecoloog had ons ingepland voor IVF/ICSI. Ik was zelfs al begonnen met decapeptyl spuiten. Na een week spuiten een test gedaan, want ik had een vermoeden... en ik bleek zwanger. Dus het kan zeker nog spontaan, zelfs na ruim twee jaar.

Kwaaltjes wil helaas niet zoveel zeggen, het is iedere keer weer anders. Het enige waar ik het aan heb gemerkt is de innestelingsbloeding op dag 21, 6 dagen na mijn eisprong. Ik was ook sneller geïrriteerd en emotioneel, maar dat weet ik aan de decapeptyl. En ik was heel hongerig (nog steeds), maar dacht dat dat aan het koude weer lag.

Ik hoop dat je snel zwanger bent!

5. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    WOW geweldig hoor!!! Wat fijn om te horen!

Laten we hopen dat ik eind van de week goed nieuws heb :)

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik herken je verhaal heel erg!
    Wij zijn zo'n 15 maanden onderweg zonder enig resultaat. Nu is vandaag mijn NOD maar ik ben nog niet ongesteld geworden.
    Ik kan me niet voorstellen dat ik nu "ineens" zwanger zou zijn en durf dan ook niet te testen.
    Mijn cyclus is volgens het boekje, 28/29 dagen...vandaag zit ik op dag 30

Mocht ik nou tegen alle verwachtingen in de 17e nog niet ongesteld zijn, dan ga ik ook testen ok? :D
    Succes met afwachten meis!

7. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    WAUW zeg, wat een spannende verhalen! Ooo ik wens jullie zó veel succes toe!!! ;) Gun het jullie echt!

Deel Deze Pagina