Hoi allemaal. Vorige maand 2 dagen overtijd helaas toch ongesteld geworden na een positieve test Nu ben ik morgen 3 dagen overtijd Baarmoeder hoog en Hard en gesloten... Geen tekenen van menstruatie te bekennen en ook geen positieve test... Kun je een menstruatie overslaan ?? Zo verwarrend allemaal
Dmv ovulatie testen en temperaturen Maar mijn temperatuur is wel al 3 dagen dramatisch laag, dus verwacht geen zwangerschap Maar dit is gewoon gek! Al 21 cyclussen op kaart netjes 12 dpo ongesteld. Sinds augustus 11 dpo.. Ben nu 14 dpo en nog niks
Hoop dat dat het is dan. Wil graag gewoon vol goede moed beginnen aan dit nieuwe jaar en een nieuwe cyclus! Vorige maand een biochemische zwangerschap gehad en 14 dpo toen ongesteld helaas.. mocht niet zo zijn... Wie weet kan daardoor me cyclus een langere LF hebben Wel fijn opzich dan Eindelijk een betere langere LF
Het zou zomaar kunnen dat je lichaam daar nog een beetje van slag van is. Ik hoop voor je dat je toch snel een positieve test hebt.
Kun je je temperatuurkaartje hier eens plaatsen? Wellicht wil @RoGiJuLi even meekijken of je eisprong daadwerkelijk op de dag is geweest wat het temperatuurkaartje weergeeft. Of als je geen kaartje hebt, een temperatuuroverzicht? Ik zie wel dat je op 22 december een positieve ovulatietest had. Dat zou betekenen dat je uiterlijk op 24 december een eisprong moet hebben gehad...Alleen, een positieve ovulatietest geeft geen garantie op het daadwerkelijk plaatsvinden van je eisprong. Het geeft alleen de LH-piek weer. (Vandaar ook dat ik graag een temperatuurkaartje zou willen zien.) Verder....Op 22 december een positieve ovulatietest = uiterlijk 24 december je eisprong = een NOD van 7 januari 2018? En dat is het dus nog niet eens. Hoe kom je er dan bij dat je al overtijd bent? Je zit nu 2 dagen VOOR NOD. Edit: uiteraard vanwege je luteale fase....Sorry....(zit op mijn werk stiekum te koekeloeren hier...niet zo verstandig blijkt).
Geen idee hoe je het weet van dr testen trouwens herinner me niet dat hier gepost te hebben ,Haha! Maar 21-12 ochtend donker en positief en in de avond knaller 22-12 nog wel donker maar niet knal meer net iets lichter als controle streep eind 22-12al negatief
15 dpo /4 dagen overtijd Nog steeds niks... Vandaag ook niet getest.. Me temperatuur is wel weer 0.4 omhoog
Kan dat niet een innestelingsdip zijn geweest en dat je temperatuur nu omhoog gaat? Hoe dan ook, (voorzichtig) gefeliciteerd!
Nee gisteren bloeden begonnen met stolsels en veel krampen. Testen zijn nog niet helemaal negatief maar vandaag niet meer getest
Gaat wel wat beter ♡ Dank je voor het vragen Heb mijn optimisme weer gevonden.. Het is enorm verdrietig elke keer.. Maar we gaan verder En ooit op een dag zal ik zwanger blijven !(nouja voor 40 weken maximaal dan hè)