Wassen in bad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Hoe doen jullie de kleine wassen als ie in het bad gaat?
    Eerst op het verschoonkussen inzepen en dan in bad of gewoon in het badje wassen en vooral de billen, hoe maken julle die schoon in het badje?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik was Louise terwijl ze in bad zit. Om haar "onderkantje" te wassen til ik haar op en zeg ga eens staan, dan strekt ze haar beentjes en hou ik haar tegen me aan zodat ik met 1 vrije hand haar goed kan wassen van onderen... beetje krom uitgelegd maar hopelijk snap je wat ik bedoel ;)

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ik doe het gewoon in bad, vind het namelijk best fris voor hem om nat op het aankleedkussen te liggen...

en tussen de billen gewoon met de washand en hand...gaat prima...

4. MamaDjem

MamaDjem Niet meer actief

Ik zeep mijn zoontje altijd in op het aankleedkussen en dan gaat hij het bad in. Het is inderdaad even fris, maar ik heb hem binnen 1 minuut ingezeept hoor. Ik vind tussen de billen het belangrijkst, de rest komt in bad wel. En ach, zo vies is hij toch niet. Haartjes wassen ook in bad (logisch).

5. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Ik zeep haar ook in op het aankleedkussen. En ik leg een badcape over haar heen, alleen het lichaamsdeel wat ik inzeep maak ik even vrij. Wordt die cape wel nat, maar daar is ie voor. Beetje omslachtig, maar ben het zo gewend vanaf haar geboorte omdat ze toen ondergewicht had en net uit het ziekenhuis kwam. Stook ook altijd nog haar kamertje flink op voor ik haar in bad doe. En wikkel de schone luier en kleertjes om een hete kruik zodat die lekker warm zijn als ik haar die aan doe als we klaar zijn.

6. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Ik heb gewoon een sopje in bad en zeep hem niet appart in. Zijn billen doe ik even met een washand.

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    gewoon in bad en dan de billen als laatste.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina