Hallo allemaal, zoals jullie zien ben ik 1 van de gelukige die zich officieel zwanger mag noemen. @nikske89: ik ben gisteren naar de dokter gegaan en ik heb een bloedonderzoek laten doen en inderdaad ik had s'avonds al de uitslag. @Barbara: niet wanhopen, ik heb gisteren toen ik thuis kwam ook een zwangerschapstest gedaan en die test was negatief. En zoals je ziet ben ik zwanger. Normaal gezien moet je minimum 40 halen op de CHG-test, deze was bij mij 115, dus zoals je ziet kan het toch nog hé. Ik had gisteren ook al een stukje de hoop opgegeven. Bedankt allemaal voor de steun en de goede raad.
Hoi Valeke! Super voor je! Nu er lekker van gaan genieten, hoop dat de kwaaltjes een beetje weg blijven
Hey Valeke! Goed om te lezen dat je zwanger bent, geweldig! Gefeliciteerd, ook voor de aanstaande papa natuurlijk en geniet ervan. Goed dat je gekozen hebt voor een bloedtest, zo zie je maar.
Bedankt allemaal, Ik heb een vraagje: is dat normaal dat je in je eerste weken geen zwangerschapsverschijnselen hebt? Ik ben nu 4 weken ver, maar heb dus eigenlijk niks van verschijnselen. Ik heb geen pijnlijke borsten, ik ben niet misselijk (ok, mijn maag doet heel raar en ik moet wel regelmatig een boertje laten, maar ik moet niet overgeven ofzo). Ik heb wel al veel last van mijn onderrug en mijn nek en schouders, weet er iemand wat ik daar zou kunnen aan doen? Alvast mercikes
Volgens mij is bij iedereen anders. Voor mijn MK had ik gelijk na de innesteling een raar gevoel in mijn maag en moest vaak boertje laten. Pas in week 4 kreeg ik pijnlijke borsten, toen ben ik erachter gekomen dat ik zwanger was. En gevoelig was ik al vanaf het begin, wat huilen enz betreft. En ik hoor van mensen dat elk zwangerschap ook weer anders is, dus je maakt niet elke keer hetzelfde mee. Voor mij is het nu ook een kwestie van afwachten, ben super huilerig en heb weer last van mijn maag, verder niks, afwachten tot mijn NOD.