Mijn cyclussen zijn tot nu elke keer of 31 dagen geweest of 35. Helaas door verkeerd gebruik ovulatietesten deze maand geen kijk op wanneer mijn eisprong is geweest. indien ik nu van mijn korste cyclus uit ga ben ik 9 dagen overtijd en indien ik van 35 dagen uit ga nu 4 dagen. de laatste test heb ik gisteravond gedaan ( urine was toen aardig licht) en deze was nog negatief. ik snap er niets meer van en word gek van het wachten iemand ervaringen met een test die pas later positief werd?
ik ben er ook bang voor, maar vind het nu al zo lang duren. hoop iig dat het toch raak ik dat wachten schiet echt niet op en ik denk als ik dan ongesteld moet worden dan maar liever zsm dan kunnen we door de volgende ronde..
ja zou ook maar zo kunnen, vind het alleen gek omdat het echt best wel regelmatig was. maar goed vervelend dat ik inderdaad geen idee heb wanneer die geweest is, kan niks anders doen dan afwachten ben ik bang ben maar vast weer met ovulatietesten begonnen voor het geval het een hele late is of ik hem over heb geslagen deze maand.
Ik had ook altijd een regelmatige cyclus. laatste maanden ineens langer. Dus het kan ineens veranderen
Hier was ik de vorige maand ook ineens overtijd terwijl ik altijd een hele mooie cyclus heb. Ipv de 16e werd ik in oktober ineens de 24e ongesteld. Deze maand wel ineens weer de 16e.
Hier t zelfde. Altijd 13 dgn na ei ongesteld. Nu vanaf eisprong tot aan nod hevige krampen, misselijk, maagzuur. Vanaf nod steken in mn borsten. Ze groeien niet, tepel ook niet verkleurd. Nu 3 dgn overtijd en test negatief. Nu af en toe nog krampen. Ha zegt dat ik na t weekend nog n keer moet testen. Iemand die dit herkent?
Hier zojuist echt ontzettend ongesteld geworden niet leuk! maar goed kunnen we weer op naar de volgende ronde. ik heb echt drie x meer buikpijn dan normaal, dus ik denk dat er misschien toch een bevruchting oid is geweest maar is afgestoten oid. dat verklaart misschien langere periode en extra last maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet. deze maand maar nauwkeurig werken met ovulatietesten!
Balen zeg. Ik was laatst ook zo maar 5 dagen overtijd. Altijd regelmatige cyclus, maar toen dus niet. Irritant is dat!
Ow dat is zo naar.. Ik was zelf 23 dagen over de tijd geweest.. Ik dacht dat ik gek werd! Toen hebben ze bloedafgenomen.. De volgende wou ik terug gaan voor de resultaat maar toen ik naar de wc ging zag ik dat ik ongesteld was geworden..
ja krokusje dat wachten is echt niet leuk! ongesteld worden ook niet, maar dan weet je iig waar je aan toe bent.
Ja klopt het wachten is niet prettig.. Ik dacht echt van als ik nou zwanger ben is het super maar als ik het niet ben wil ik liever ongesteld worden en gauw weer beginnen met de nieuwe ronde